• Nem tudom mi lehet.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr. Úr ! Az lenne a problémám, hogy alapból is savas vagyok szedtem savlekötőt eddig pantoprazolt. Sokszor a savasodás idegi alapon van nálam sokat vagyok stresszes. Erre a stresszre vásároltam stress control gyógynövényes gyógyszert amit már hónapok óta szedek. És az utóbbi időben azt vettem észre, hogy iszonyú gyomor égés fogott el. Ilyen még nem volt velem. Szinte ég a torkom az egész garatom bármit teszek vele. Lehetséges a gyógynövényes kapszulától ? Mert sose volt ilyen erős savam, sőt változtattam is az életmódomon. Leszoktam a kávézásról nem eszek egyszerre nagy adag ételt és jól megrágom. Szoktak lenni savas tüneteim de el is szoktak múlni de ez most nagyon gyötrő és nem akar múlni. Köszönöm a segítségét !

        Dr. Plósz János válasza a savas panasz témában

        A gyógynövény alapú tabletták okozhatnak gyomorégést, érdemes elhagyni a használatukat, más módot találni a stressz-feldolgozásra (sport, jóga, autogén tréning, relaxatio). A visszatérő panaszok miatt érdemes helicobacter pylori fertőzést vizsgálni, pozitív esetben eradikációt végezni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Plósz János
        belgyógyász, gasztroenterológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Plósz János

        Kérdés: 2017. május 16., 18:31; Megválaszolva: 2017. május 16., 19:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Két napja szedem a Savulin nevű tablettát, mert a felfázásom nem múlt el a Morual nevű készítménytől és hurutosan is igen erősen köhögni kezdtem. Fehér és zöld köpet is jelentkezett. A Savulin-t a Morual után 3 nappal...
        Kedves Doktornő! A problémám a következő volna: viszonylag kis mennyiségű alkohol (egy kupica pálinka és egy pohár bor) hatására másnapra nazális lesz a hangom. Mintha valami eldugulna a fejemben. Azt szeretném megkérdezni, hogy ez Ön...
        Tisztelt Szakértő 2017. 08.17. én kerültem kórházba nyelőcső varix vérzéssel, amit elláttak, 7db gyűrű felhelyezésével. Utána néhány héttel befeküdtem a kórházba, ahol végstádiumú májchirrosist állapítottak meg (fibroscan...
        Tisztelt Doktor úr/nő! A problémám elég összetett. Kezdődött úgy, hogy fájt a kezem- kézfejem, illetve ujjaim. Majd folytatódott az egész karomra kiterjedve. Illetve fájt a hátam is. Mindez csak a bal oldalon. Azóta ezek megszűntek, nem...
        Tisztelt Doktor úr! Nagyjából 2 éve vannak jelen az alábbi panaszaim: Ha pl megnyomom a hasam (köldököm körül), az alhasam, illetve így egész végig a hasam, akkor érzek egy enyhe, kellemetlen, leginkább tompa érzést. Ez állandóan jelen...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a gondom, hogy kb-egy hónapja torok fájással és rossz közérzettel mentem orvoshoz. Kaptam antibiotikumot, de nem javult, majd a nyelvemen hólyagok jelentek meg amire ecsetelőt kaptam.Sokkal jobb nem lett, majd a...
        Tisztelt Doktornő! Jobb oldalt fejemben tompa zsibbadós érzés fog el naponta, az érzés elmúlik, majd később újra érzem. Bal oldalt a halántékomnál lüktet, már-már pattog az ér a fejemben. Ezekkel egy időben furcsa, nehezen leírható...
        TISZTELT DOKTOR UR! ÉDESANYÁM MIATT IROK ÖNNEK NAGYON KEMÉNY HASI FÁJDALMAI VANNAK.AGASZTRÓN IBS T ÁLLAPITOTTAK MEG.HASMENÉS NÉLKÜL ENNEK MÁR TÖBB MINT FÉLÉVE. MÁR JÓ IDEJE PEDIG HASI RÁNGÁSA VAN OLYAN MINT ACSUKLÁS CSAK HANGTALAN ÉS AZ...
        Kedves Webbeteg! Gábor vagyok, 19 éves. Már 4 éve rendszeresen járok edzőterembe, súlyzós edzést végzek. Ez mellett, hetente 1 vagy 2 alkalommal végzek kardiovaszkularis mozgást is. Az utóbbi másfél hónapban jelentkezett nálam, hogy alacsony...
        Kedves Doktor Úr! 2017 év elején tervezett kalória számlálásos (napi 1100 kcal) fogyókúrába kezdtem. Hogy ennek köszönhetően, vagy az alkalmankénti hashajtó következményének köszönhetően- nem tudom-, de sikerült egy akut súlyos...