• fogamzásgátló szedés alatt vérzés oka

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérséssel fordulok Önhöu,hogy a nőgyógyászom (Dr Séra Péter) azt javasolta,hogy ne görcsöljek a menstruációval minden hónapban szedjek végig 4levél Deciora fogamzásgátlót,a 2.végénél tartok,közben a munkám során nehezet emeltem és azt vettem észre,hogy fáj a hasam és mintha megjött volna de csak kicsit vérzek egyenlőre.A kérdésem az lenne,hogy szedjem-e most végig mert az időzítés nem a legjobb,hogy megjöjjön,vagy pedig hagyjan abba mert a szervezetemet már így is nagyon megviselte?? válaszát nagyon várom és köszönöm Köszönettel:Nikolett

        Dr. Pétervári László válasza a Egyéb témában

        A fogamzásgátló szedésénél az első hónapokban vérezgetés előfordulhat.Általában 3-6 hónap lehet míg a fogamzásgátló alkalmazása mellett ez jelentkezik.A vérezgetés megszűnik az előírás szerinti szedés mellett.Ha nem szakorvosi vizsgálat szükséges. Ne hagyja abba,szedje előírásnak megfelelően./Egy hónapban egy levél,a 4-es szám az elírás,ugye?/

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. április 09., 23:11; Megválaszolva: 2017. április 10., 19:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Két napja szedem a Savulin nevű tablettát, mert a felfázásom nem múlt el a Morual nevű készítménytől és hurutosan is igen erősen köhögni kezdtem. Fehér és zöld köpet is jelentkezett. A Savulin-t a Morual után 3 nappal...
        Kedves Doktornő! A problémám a következő volna: viszonylag kis mennyiségű alkohol (egy kupica pálinka és egy pohár bor) hatására másnapra nazális lesz a hangom. Mintha valami eldugulna a fejemben. Azt szeretném megkérdezni, hogy ez Ön...
        Tisztelt Szakértő 2017. 08.17. én kerültem kórházba nyelőcső varix vérzéssel, amit elláttak, 7db gyűrű felhelyezésével. Utána néhány héttel befeküdtem a kórházba, ahol végstádiumú májchirrosist állapítottak meg (fibroscan...
        Tisztelt Doktor úr/nő! A problémám elég összetett. Kezdődött úgy, hogy fájt a kezem- kézfejem, illetve ujjaim. Majd folytatódott az egész karomra kiterjedve. Illetve fájt a hátam is. Mindez csak a bal oldalon. Azóta ezek megszűntek, nem...
        Tisztelt Doktor úr! Nagyjából 2 éve vannak jelen az alábbi panaszaim: Ha pl megnyomom a hasam (köldököm körül), az alhasam, illetve így egész végig a hasam, akkor érzek egy enyhe, kellemetlen, leginkább tompa érzést. Ez állandóan jelen...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a gondom, hogy kb-egy hónapja torok fájással és rossz közérzettel mentem orvoshoz. Kaptam antibiotikumot, de nem javult, majd a nyelvemen hólyagok jelentek meg amire ecsetelőt kaptam.Sokkal jobb nem lett, majd a...
        Tisztelt Doktornő! Jobb oldalt fejemben tompa zsibbadós érzés fog el naponta, az érzés elmúlik, majd később újra érzem. Bal oldalt a halántékomnál lüktet, már-már pattog az ér a fejemben. Ezekkel egy időben furcsa, nehezen leírható...
        TISZTELT DOKTOR UR! ÉDESANYÁM MIATT IROK ÖNNEK NAGYON KEMÉNY HASI FÁJDALMAI VANNAK.AGASZTRÓN IBS T ÁLLAPITOTTAK MEG.HASMENÉS NÉLKÜL ENNEK MÁR TÖBB MINT FÉLÉVE. MÁR JÓ IDEJE PEDIG HASI RÁNGÁSA VAN OLYAN MINT ACSUKLÁS CSAK HANGTALAN ÉS AZ...
        Kedves Webbeteg! Gábor vagyok, 19 éves. Már 4 éve rendszeresen járok edzőterembe, súlyzós edzést végzek. Ez mellett, hetente 1 vagy 2 alkalommal végzek kardiovaszkularis mozgást is. Az utóbbi másfél hónapban jelentkezett nálam, hogy alacsony...
        Kedves Doktor Úr! 2017 év elején tervezett kalória számlálásos (napi 1100 kcal) fogyókúrába kezdtem. Hogy ennek köszönhetően, vagy az alkalmankénti hashajtó következményének köszönhetően- nem tudom-, de sikerült egy akut súlyos...