• Mellfeszülés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor úr! Nagyjábol 2 évig szedtem gyógyszert, a múlt hónapban abbahagytam, az első gyógyszer nélküli menstruációm 6 napot késett. A vérzés után pár nappal a bal mellem feszülni és fájni kezdett, érzékennyé vált, ez az állapot màr egy hete tart. A jobb oldalt nem érzem, vagy csak mérsékelten. Korábban a gyógyszer szedése alatt és azt megelőzően sem tapasztaltam hasonlo tüneteket a ciklus alatt. Mi okozhatja? Vàlaszàt előre is köszönöm.

        Dr. Kiss György válasza a mellfeszülés témában

        Tisztelt Hölgyem! A gyógyszer abbahagyására követő időszakban, ahogy a hormonszint kezd visszatérni a normális szintre, kísérhetik különböző tünetek ugyan, de az egyoldalú emlőpanasz nem jellemző. Ha hosszabb idő után sem szűnik meg, akkor egy mell Uh vizsgálatot ajánlatos végezteti. Üdvözlettel: dr. Kiss

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. január 17., 20:36; Megválaszolva: 2017. január 18., 10:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Dr. Molnár Dóra! Anyukám labor eredményeiben hónapok óta magas a creatin kináz értéke (312). Megerőltető fizikai tevékenység nem volt. A CKMB érték normális. A háziorvosa nem tanácsol semmit, hogy milyen orvosnál kellene ennek...
        Tisztelt doktor úr! 4 nappal ezelőtt a méhszáj sebemet kezelték és ezután a SILVER-Q hüvelykapszulát kell alkalmaznom 6 napig, majd a Gynoflor hüvelytablettát kell használnom. A problémám az lenne, hogy a nőgyógyásszal nem tudattam, hogy 4...
        Kedves Doktor Úr! Ételintolerancia vizsgálat (vérből) mérsékelt tejallergiát mutatott ki. A vizsgálat bőrgyógyászati problémák miatt volt szükséges. A vizsgálat kazeinre negatív lett, így nem világos számomra, hogy a tej mely...
        Tisztelt Doktor Úr ! Fogamzásgátló tablettát szedek (Lyndinette 20) Egy hónapja kezdtem el szedni, de mellette rendszeresen edzek konditeremben, és KÜLSŐ ARANYEREM keletkezett, nem tudom pontosan, hogy trombotizált aranyérről van-e szó,időként...
        Tisztelt Doktornő! Jó 7-8 hónapja vettem észre, hogy a jobb oldalon, a homlokom csúcsa felett, a hajas fejbőrömön van egy mélyedés, illetve ároknak nevezném, kb 10 centisnek mondanám, íves formájú, onnan fentről a haléntékomig halad...
        Üdvözlöm! Az én panaszaim már évek óta tartanak. A családban van visszeres, szívbeteg és cukorbeteg is. Nálam korábban még szívritmuszavart állapítottak meg és dohányoztam kb 4 évig. Az alábbi tüneteket vettem észre magamon: homályos...
        Üdvözletem. Neurológiàn kaptam egy Betahistin-ratiopharm 24mg tablettàt amiből 2×1et kell beszednem. Viszont a lábaim elkezdtek fàjni így elkezdeném szedni a detralexet is.a kérdésem, hogy a kettő gyógyszer együtt szedhető e?a màsik...
        Olyan kerdesem lenne, hogy a koldokom belseleje nyomasra nagyon faj 3-4napja , ha kohogok is beszur vagy ha tusszpgok. Illetve ha mondjuk hidat akarnek csinalni , ahogy megfeszul is nagyon faj. MITOL lehet ? Komoly a baj ?
        Tisztelt Doktor Ur! 27 hetes kismama vagyok, most készült egy vérvizsgálat, mely szerint a CMV Igg és CMV igm értékem is pozitív. CMV igg: (27 mol) pozitív CMV igm: (29) pozitív Aviditás magas (4 hónapnál régebbi fertőzés) Utolsó...
        Kedves Doktorok! Az utóbbi időben sajnos nem vagyokbtúl jóo. Augusztus elején, piros foltok jelentek meg rajtam...tobb vizsgalaton is túl vagyok a vastagbel tükrözéstől az alap allergologiai vizsgàlaton at a bőrgyógyàszig mindenen. Sajnos ezek...