• labor eredmény értékelése

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        CHCM 35,8; vizelet leuocyta pozitív; szérum triglicerid 2,8; szérum kreatinin 92; TSH 13,297; A kérdésem elsősorban a TSH magas szintjére vonatkozik, de aggaszt, hogy a vizelet eredményben már korábban is volt pozitív. Ez a laboreredmény ad aggodalomra okot? A hajhullást okozhatja a magas TSH szint?

        Dr. Tomonkó Magdolna válasza a laboreredmény témában

        Kedves Kérdező! A magas TSH szint pajzsmirigy alulműködést jelent, ami okozhat hajhullást. Mindenképpen keresse fel háziorvosát, aki UH vizsgálatot kérhet a pajzsmirigyről, endokrinológiai gondozóba küldi Önt, ahol beállítják optimális szintre a pajzsmirigy működését. Nőknél a vizeletben talált leukocyta önmagában nem probléma, gyakran a hüvelyváladékkal történő keveredés eredménye. Üdv: dr Tomonkó Magdolna

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tomonkó Magdolna
        háziorvos, transzfúziológus

        Dr. Tomonkó Magdolna
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2012. július 16., 17:55; Megválaszolva: 2012. július 18., 14:50

        Tudjon meg többet: laboreredmény

        Ezt olvasta már?

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves doktor Úr! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy kellemetlen a lehelletem, a lepedék a nyelvemen is, néha keserű ízt érzek a számban, valamint, néhány étel, folyadék fogyasztása után, fáj a gyomrom, érzem ahogy a gyomorsavam marja...
        A barátommal már több alkalommal is lefeküdtünk,de sajnos az utolsó együttlétkor nem ment be addig ameddig szokott.(kb 8-9centi) Furcsának találjuk,hogy eddig probléma nem volt,most meg hirtelen ez történt. Mi lehet a probléma illetve el...
        Tisztelt Doktornő! Gondoltam, a háziorvos előtt még tájékozódom, hátha okosat hallok :) Remélem a megfelelő orvostól kérdezem, mert érrendszeri dologra tippelek. A problémám pár napja kezdődött. Számítógép előtt végzek most jelenleg...
        Tisztelt Doktor Úr! A középidős vérzésnek lehet köze az utána következő menstruáció elmaradásához? Egy hétvégén szeretkeztünk a párommal.( Nem használok fogamzásgátlót,óvszerrel védekezünk. ) Utána hét elején kis mennyiségű,...
        Mitől lehet az hogy lassan 2 hónapja nem jött meg? és hogy együtlét után kicsit bevéreztem mitöl lehet enek betegségre utaló jele lehet? Elöre is köszönöm!
        Tisztelt Dr. úr! 2015.03.19-én volt egy Laparotomiám rosszindulatú petefészek daganat gyanúja miatt a műtét előtti CA125 értéke 189 lett. A műtét után szerencsére kiderült nem daganat. Szövettani vizsgálat: Heges cysticus...
        Tisztelt Doktor Úr! Három egészséges gyermekem van, 41 évesen szeretnék még egy babát. Két alkalommal próbálkoztunk, azonnal sikerrel is jártunk, bár mindkét alkalommal a 6. ill. a 7. héten elvetéltem. Orvosom a 21-23. napi...
        Tisztelt Doktornő! Az utóbbi két hétben azt tapasztaltam, hogy néha furcsa "koppanást" érzek a szívemnél, viszont a pulzusom nem feltétlenül emelkedett meg tőle, sőt, legtöbbször ugyanolyan maradt a szívem ritmusa. Ezért nem vagyok benne...
        Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja volt rota vírus fertőzésem. Azt olvastam,hogy ez a vírus tönkreteszi a bélbolyhokat amik a víz és szénhidrát felszívódásáért felelősek. Nos én cukorbeteg vagyok és amióta volt ez a vírus jóval kevesebb...
        Nemrég kezdtem szedni a Lindnette fogamzásgátlót (30 éves vagyok, 3 éve ikreim vannak). Az első levél beszedése után a menstruációm elmaradt. A második levél után megvolt, most járok a hamradik levél közepén, és ma megint vérzés...
        Tisztelt Doktornő! Tavaly november óta kezdődtek a tüneteim. A panaszom az hogy ha megyek olyan érzésem van mindha részeg lennék és közben tompán nyomást érzek a fejemben.A fejem gyakran fáj időváltozáskor is de ez a spicces érzéssel csak...
        Jó napot kívánok. vagyok.Kb 5 hónappal ezelőtt kezdődött hogy egy reggel othol melóból hazaérve a szivem egy 3-4 másodpercig furán viselkedett.Intenziv rángatózást éreztem amitől nagyon megijedtem és azonnal leűltem.Násnap azonnal elmentem...
        Tisztelt Doktor Úr! Nemrég kezdtem el szedni a Iamna (75/20) nevű fogamzásgátlót, a harmadik levélnél tartok. A menstruációm megjön a tablettamentes napokon, bár gyengébben. A problémám az, hogy a következő levél megkezdése utáni 6-7.-ik...
        Tisztelt Doktor Úr! Évek óta prosztatarákos, de a betegsége kordában tartott idős férfinél néhány hónapja gyakran ismétlődő hányás miatt időről-időre legyengül. Kb. egy hét normális evés és hányásmentes időszak után a hányás...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy hónapok óta erős puffadástól szenvedek. Délelőtti órákban szokott jelentkezni, és a nap folyamán szinte végig fel vagyok puffadva.Az étrendemre is nagyon figyelek, többször...
        Tisztelt Doktor úr! Rendszeresen használok hüvelyzuhanyt, ennek használata során távozik a szervezetemből egy nagyobb színtelen, szagtalan egybefüggő nyálkás váladék. Vannak esetek mikor alhasi fájdalommal párosul ennek távozása. Emelet...
        Kedves doktor úr 2 hónapja tükrözés során gyomorhurutot állapitottak meg nálam amelyre emozul nevű gyógyszert irtak fel 40mg. Tudni kell 5 éve frontint szedek inkább alváshoz de egy napi felet is délben. Azt szeretném megkérdezni hogy az...
        Tisztelt Doktor Úr! 31 éves vagyok, 17 éves korom óta szedek fogamzásgátló tablettát (jelenleg évek óta Lindynette 30, előtte többféle más). Nem szültem, és a jövőben sem tervezek gyereket. A nem hormonális fogamzásgátló módszerekben...
        Kedves Doktorúr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz. Párommal már nagyon szeretnénk babát. A ciklusom mindig rendszeresen jelentkezik, nem szokott vele probléma lenni. Viszont az elmúlt hónapban teljesen más volt minden. Hányinger,...
        Tisztelt Doktor Úr! Két hónapja kezdtem újra a yasminelle fogamzásgátló szedését az első szüneti időszakban sem volt megfelelő a menstruációm de azt betudtam a gyógyszer újrakezdésének. De most a második levél gyógyszer is elfogyott...