• Magas vérzsírszint

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktorúr!Egy vérvétel alkalmával kiderült,hogy a párom koleszterinszintje 5,5,valamint a Se triglicerid értéke 4,57.Ezután a háziorvos lipidil supra-t írt fel.Egy hónap gyógyszerszedés után a vérvétel a problémás értékeket rendben találta.Viszont a GOT 46, a GPT 59, és az L-T glutamil transzferáz 136 lett. A háziorvos azt mondta minden rendben,de ezek elég nagy eltérések a normál értékekhez képest.Lehet-e gyógyszerek nélkül normalizálni az értékeket (gondolok itt a vérzsírra is)? Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a vérzsír témában

        Kedves Kérdező!

        A zsír- és szénhidrátszegény diéta nem mindenkinél elég, előfordul, hogy ezek mellett is kell gyógyszert szedni. Próbálják meg a diétát bevezetni, így lassan a gyógyszert elhagyni, ebben a háziorvos fog tudni segíteni, meglátják, hogy hogyan alalkulnak majd az értékeke gyógyszerszedés nélkül. Viszont fontos, hogy ne maguktól hagyják el a gyógyszert, a háziorvos kérdezzék meg előtte.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Kocsis István
        urológus

        Dr. Kocsis István
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2010-05-13 12:58:13; Megválaszolva: 2010. május 13., 12:58

        Tudjon meg többet: vérzsír
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Nemrégiben végzett laboreredmények alapján az orvosom azt javasolta, hogy figyeljek oda a májamra, nem vészesen, de eltértek az értékek a normálistól. Gyógyszereket nem szoktam szedni, odafigyelek az adalékanyagokra is,...
        Tisztelt Doktornő! A fiam 8 éves,6 és fél éve cukorbeteg és lassan 1 éve diétázunk a glutén miatt is. Sajnos mikor cukorbeteg lett utána folyamatosan hagyott el sok ételt. Mára ott tartunk,hogy pár dolgot eszik csak meg. Sok mindent...
        Tisztelt Dr Nő! Tavaly tavasz óta narancssárga a szemhéjam. Azt szeretném kérdezni hogy ez a magas koleszterin vagy mi okozhatja? A koleszterin szintemet nézték, de az normális. Emésztési, rossz felszívdási panaszaim vannak amit teljes körüen...
        Tiszteletem Én egy olyan problémával fordulok önhöz ami már nekem 3 éve van.3 évvel ezelőtt megoperáltak epére. A követ eltávolították,s lekopogjam azóta mindent ehetek se nem fáj. De mióta megoperáltak később hasmenésem lett. Naponta...
        Tervbe van véve egy kis izomtömegnövelés, pontosabban erősítés, ha fogalmazhatok így, értem ez alatt a felvőtámaszt felülést és hasonlókat, illetve alkalmanként konditerem, vagy esetleg kézi súlyzó beszerzését és ezen tevékenységek...
        T. Doktornő! Kérem nézzen rá az EKG leletemre, lát-e valamilyen kóros eltérést! köszönöm!
        Tisztelt Doktornő! D vitamin tartalmú ételekről kérdeznék! Továbbá: a D vitamin szedéséhez K vitamint is javasolnak. Egyetért-e Ön ezzel? Tisztelettel: Eleonóra
        Jó napot! Az lenne a kérdésem, hogy a scitec,biotech étrend kiegészítőknek lehet-e valami káros hatása? Főként a fehérjékre gondolok. Nem tudom mit higyjek.. Ha mégis van káros mellékhatása akkor kérném hogy írja le. Köszönöm.
        Tisztelt Irinyi-Barta Tünde! Tudom, hogy helytelenül táplálkozom és egészségtelenül élek.... 41 éves nő vagyok. a munkámat tekintve zöldségezem, tehát hajnali 3-kor kelek 04-18-ig dolgozom, nehéz ládák emelése stb. ezzel nincs...
        Üdv! Egy olyan kérdéssel fordlnéknönhöz, hogy van egy ismerősöm aki az utóbbi időben eléggé sokat fogyott le (10+kg 2év alatt) és most az orvos nem mondott neki semmi jót. Híznia kéne de úgy megváltozott az élete, hogy egyszerűen nem tud...
        Tisztelt Doktornő! Ezek a problémák jelentkeztek nálam e legutóbbi 1-2 évben: - nehezen tanulok és jegyzek meg új dolgokat, nem tudok odafigyelni arra amit tanulok - nem emlékszek vissza fontos dolgokra ( nem emlékszek kinél államvizsgáztam,...
        Üdvözlöm! A kérdésem az lenne,hogy mik a nagyon hízlaló ételek? Az emberek többsége fogyni szeretne,én viszont hízni. Ebben az évben látványosan gyarapodtam a Peritolnak és a naponta többszöri étkezésemnek köszönhetően. Viszont meg...
        Csókolom Zsuzsa néni! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy van-e olyan homeopátiás szer, ami evés zavarokkal küzdő embereknek segít a lefogyásban? Válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel: Mátyás
        Kedves Tünde! Azt szeretném kérdezni, hogy mi a véleménye a Joylent nevű "ételről"(http://www.joylent.eu/). Azt nehezen hiszem el, amit a honlap állít, hogy minden benne van, amire szükségünk van. De jó megoldás lenne arra az esetre, amikor az...
        nem tudom mitöl mert eszem de már korosan sovány vagyok mit tegyek hogy meg hizak
        Tisztelt Doktor úr ! Olyan problémával fordulok önhöz,hogy több mint 2 hétig voltam inzenzív osztályon egy baleset miatt,aztán mikor átkerültem rendes kórterembe,akkor a szomszéd szobából átjött egy nő hozzánk beszélgetni ,aki úgy...
        Jó napot.Én 19 éves lány vagyok,és azt szeretném kérdezni, hogy mit kellene szednem vagy csinálnom, hogy kb 3-5 kg-ot fel tudjak szedni? Nem szedek fogamzásgátlót.Én kb 163 magas és 50-51 kg vagyok. Nincsen semmilyen krónikus betegségem.
        Tisztelt Válaszoló! A kérdésem az alábbi: egy ismerősömnél nemrégiben kimutatták a magas vércukorszintet. Azóta nagyon tudatosan étkezik, és jelentősen javult is ez az érték. A probléma a következő: régóta meg szeretné kóstolni a...
        Körülbelül fél év alatt fogytam le 76 kilóról 57-58 kilóra (168 cm vagyok). Ezt életmódváltással és mozgással értem el. (A fogyás során elég magas volt a fehérje bevitelem) Most, hogy elértem a célom nem tudom mennyi kalóriával és...
        Szeretném ha 75-78 kg súlyú lennék. Ezért sok mindent megteszek. A magam szintjén naponta gimnasztikázok (szervezett kereteken belül), étkezésre is figyelek, igaz nagyon szeretem a szőlőt és mindent ami édes, de csak módjával. Általában...