• Szexuális probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Én egy 25 éves Nő vagyok és összejöttem egy olyan férfival, akiről kiderült,hogy 10 éve füvezik, de néha kipróbált komolyabb szereket is. Többször voltunk együtt úgy,hogy nem védekeztünk óvszerrel,mert fogamzásgátló gyógyszert szedek. Az Ő spermiumjai által a szerek miatt az én szervezetem is károsodhat, vagy van e hatása rám? Leszeretné tenni a füvet, és még arra lennék kíváncsi, hogy ez mikor örülne ki a szervezetéből teljesen ha babát szeretnénk. Nem tudtam, hogy füvezik,mikor összejöttünk, de nagyon megszerettem és szertnék rajta segíteni.....Köszönöm válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a drog témában

        Kedves Hölgyem!

        A marihuána az Ön szervezetében nem okoz kárt ilyen formában, emiatt ne aggódjon. Mindemellett Ön nem sokat tud segíteni a párjának, amíg Ő nem határozza el magát, hogy abbahagyja a drog használatát. Addig, amíg ez a döntés nem születik meg, még korai lenne a közös gyermek tervezése is, egyébként a marihuána csökkenti a spermiumok megtermékenyítőképességét is, mert csökkenti azok mozgékonyságát, és abnormális sejtek képződhetnek.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-01 15:59:30; Megválaszolva: 2011. szeptember 28., 12:35

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözletem! A csatolt labor eredményekkel számíthatok-e a közeljövőben súlyos szív, máj, vese problémára? Illetőleg infarktusra. 30 éves vagyok, ülő munkát végzek, 184cm mellé 107 kg-ra híztam az utóbbi 1 évben, és 3 éve alkohol...
        Tisztelt Doktornő! Tegnap voltam terheléses ekg-n azzal a panasszal, hogy terhelés hatására, (kb. 135-s pulzus feletti huzamosabb gyaloglásnál futógépen) néha érzek egy-egy nagyobb bedobbanást a szívemben (nyugalmi álapotban nem fordul elő)....
        Kedves Dr nő!! Elolvastam válaszát!! azt szeretném kérdezni hogy az közre játszik -e hogy a tudőerekben nagyobb a nyomás hogy van egy pici tüdőtágulásom és 4 éve volt egy totál PTX -em!!! "kismértékű pitvari és jobb kamra nagyobbodása...
        Tisztelt Doktornő! 20perc kapálás gereblyézés és némi hajolgatás után rögtön leülve 110es pulzust mértem,ami egy félóra múlva vissza is állt 65re. Nyugalmi pulzusom 65-70. Mondjuk elég meleg is voltkb 30 fok. De nem sok ez egy picit?27éves...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kérem a szív UH leletem szíves értékelését. Általánosságban kérdezem, hogy van-e valamilyen probléma a szívemmel, kel-e, s ha igen, milyen gyakran kontroll, és többek között mit jelentenek a számomra...
        Tisztelt Doktornő! Van egy 1,5 éves kisfiam és mivel a terhességem 4. hónapjától kezdődően antidepresszáns kezelésben részesültem, a nőgyógyászom a biztonság kedvéért a 24. héten magzati szív ultrahang vizsgálatra küldtek, ahol mindent...
        Tisztelt Doktornő! Sajnos a környezetemben az elmúlt hetekben,több velem hasonló korú nő férfi halt meg tüdőembóliába! Borzasztóan aggaszt, hiszen ők sem voltak betegek, úgy mint én sem tudok róla, hogy betegségem lenne! Kérdésem, hogy...
        Tisztelt Doktornő! Kérném, szíveskedjen értékelni a mellékelt leleteket, amelyeket kardiológiai kivizsgálás alkalmával kaptam. Az értékelés mellett érdekelne az EF javíthatósága is. Illetve, lehet-e hatással erre az értékre negatívan...
        Tisztelt Doktornő. Egy éve szedek Nebivolol Sandoz 5mg-ot.Előtte Betaloc Zok 50mg szedtem szintén egy évig. Magas pulzusomra/110-120/perc/kaptam. Nincs baj a szívemmel talán annyi,hogy terhelés után kezdődő hypertóniát állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérdezni, hogy a Holter-eredményen mit jelent a pacemaker eredmények: 23 pitvari 16 kamrai eredetű ütés. 24 óra alatt 72 SVES-t jelzett a műszer, a Doktor Úr azt mondta ez nem probléma. Eddigi vizsgálatokon ez a...