• Az idegrendszer normális működéséhez nélkülözhetetlenül szükséges tápanyagoktól, önmagukat becsapva várják az emberek a gyógyulást?????

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        "A Neuroptim egy étrendkiegészítő. Őszintén szólva ma már egyáltalán nem pártolom a különféle ilyen szereket, mert látom, hogy a betegek becsapják vele önmagukat. Azt hiszik, ilyen-olyan kapszulákkal, tablettákkal meg lehet váltani a napi önmagunk ellen elkövetett bűnöket, és amikor rájönnek, hogy ez nem így van, addig újabb hónapokat veszítenek. Dr. Dinya Zoltán pszichiáter" Tisztelt Doktor Úr! Brandenburg Géza vagyok, a Neuroptim étrend-kiegészítő tabletta forgalmazója. Évtizedeken keresztül küzdöttem depresszióval, fejfájással, pánikbetegséggel, alvászavarral, szívritmuszavarral, emésztési problémákkal, tehát nagyon jól tudom, hogy mi az, amitől a mentális problémákkal küzdő emberek becsapva érzik magukat. Teljes mértékben egyetértek Önnel abban, hogy "ilyen-olyan kapszulákkal és tablettákkal" nem lehet megváltani az önmagunk ellen elkövetett bűnöket, de azért azt lássuk be, hogy azok az ilyen-olyan kapszulák és tabletták, amelyektől az emberek önmagukat becsapva várják a megváltó gyógyulást, legfőképpen a PSZICHIÁTRIAI GYÓGYSZEREK és nem azok az anyagok (vitaminok, nyomelemek, ásványi anyagok, gyógynövények), melyeknek nélkülözhetetlen szerepét az idegrendszer normális működésében, már számos tudományos kutatás eredménye is igazolja. Nem a fanatikus gyógyszerellenzők táborát képviselem, de roppant kívánatos és dicséretes lenne, ha az orvosok nagyobb alázattal végeznék azt a küldetést amit vállaltak és nem "istenségük" kinyilatkoztatása volna számukra a legfontosabb teendő. Tisztelettel, Brandenburg Géza

        WEBBeteg szakértő válasza a táplálékkiegészítő témában

        Tisztelt Brandenburg Géza!

        Köszönöm véleményét, sajátomat változatlan formában fenntartom. Szavait
        valamelyest árnyalja számomra az a tény, hogy Ön forgalmazó, ami
        értelemszerűen feltehetően üzleti érdeket is takar.

        Üdvözlettel:

         Dr. Dinya Zoltán

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-04 20:03:20; Megválaszolva: 2011. augusztus 23., 18:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Tegnap voltam terheléses ekg-n azzal a panasszal, hogy terhelés hatására, (kb. 135-s pulzus feletti huzamosabb gyaloglásnál futógépen) néha érzek egy-egy nagyobb bedobbanást a szívemben (nyugalmi álapotban nem fordul elő)....
        Kedves Dr nő!! Elolvastam válaszát!! azt szeretném kérdezni hogy az közre játszik -e hogy a tudőerekben nagyobb a nyomás hogy van egy pici tüdőtágulásom és 4 éve volt egy totál PTX -em!!! "kismértékű pitvari és jobb kamra nagyobbodása...
        Tisztelt Doktornő! 20perc kapálás gereblyézés és némi hajolgatás után rögtön leülve 110es pulzust mértem,ami egy félóra múlva vissza is állt 65re. Nyugalmi pulzusom 65-70. Mondjuk elég meleg is voltkb 30 fok. De nem sok ez egy picit?27éves...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kérem a szív UH leletem szíves értékelését. Általánosságban kérdezem, hogy van-e valamilyen probléma a szívemmel, kel-e, s ha igen, milyen gyakran kontroll, és többek között mit jelentenek a számomra...
        Tisztelt Doktornő! Van egy 1,5 éves kisfiam és mivel a terhességem 4. hónapjától kezdődően antidepresszáns kezelésben részesültem, a nőgyógyászom a biztonság kedvéért a 24. héten magzati szív ultrahang vizsgálatra küldtek, ahol mindent...
        Tisztelt Doktornő! Sajnos a környezetemben az elmúlt hetekben,több velem hasonló korú nő férfi halt meg tüdőembóliába! Borzasztóan aggaszt, hiszen ők sem voltak betegek, úgy mint én sem tudok róla, hogy betegségem lenne! Kérdésem, hogy...
        Tisztelt Doktornő! Kérném, szíveskedjen értékelni a mellékelt leleteket, amelyeket kardiológiai kivizsgálás alkalmával kaptam. Az értékelés mellett érdekelne az EF javíthatósága is. Illetve, lehet-e hatással erre az értékre negatívan...
        Tisztelt Doktornő. Egy éve szedek Nebivolol Sandoz 5mg-ot.Előtte Betaloc Zok 50mg szedtem szintén egy évig. Magas pulzusomra/110-120/perc/kaptam. Nincs baj a szívemmel talán annyi,hogy terhelés után kezdődő hypertóniát állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérdezni, hogy a Holter-eredményen mit jelent a pacemaker eredmények: 23 pitvari 16 kamrai eredetű ütés. 24 óra alatt 72 SVES-t jelzett a műszer, a Doktor Úr azt mondta ez nem probléma. Eddigi vizsgálatokon ez a...
        T. Doktor Nő! Mitralis prolapsus (szaporább szívverés) miatt évente járok kardiológiai ellenőrzésre. 55 éves 53 kg. vagyok. 2017.09. vizsgálat eredménye: RR: 130/80 hgmm Cor: rythmusos szívm. a mitralis areaban mesosyst. click. EKG: 108/min....