• Mi lehet a megoldás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr/nő! érdeklődni szeretnék, az egyik családtagom aki 46 éves életerős férfi a következő gyógyszereket szedi. A véleményére lennék kíváncsi, hogy milyen következményekkel jár ezen gyógyszerek együttes hatása hosszú távon. Ill.mennyire lehet ezeket leredukálni ill. elhagyni? REXETIN 20MG REGGEL 1 ATARAX 25 MG NAPONTA 2*1/2 STILNOX 10 MG ESTE 1 ANDANTE 5 MG ESTE 1 FRONTIN REGGEL 1 Mindezek mellet még magas vérnyomás betegség kezelésére is szed gyógyszereket.Nagyon sokat fáj a feje és rosszul alszik .légzéskimaradás miatt maszkban alszik melyen keresztül kapja a megfelelő oxigént.Mindemellett felelősségteljes munkát lát el! jelige,,Mi lehet a megoldás?"

        Dr. Veress Dóra válasza a hangulatjavító, szorongásoldó, altató témában

        Kedves Kérdező! A kezelés okának pontos ismerete nélkül nagyon nehéz nyilatkozni arról, hogy mit és hogyan kellene szedni. Általánosságban tudom elmondani, hogy az Andante és a Stilnox alvási apnoe esetén ellenjavaltak. A Stilnoxot 3-4 hetes kezelésre szokták javasolni, ha valaki tovább szedi, akkor annak rendszeres orvosi ellenőrzésre van szüksége. A többi gyógyszer vélhetően nem fog problémát okozni, a szorongásoldók még csökkenthetik is a stressz okozta vérnyomásemelkedést.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. szeptember 09., 20:19; Megválaszolva: 2011. szeptember 10., 23:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Érdeklődni szeretnék. Nagyon sokat foglalkoztam a munkámmal az elmúlt 3 évben szinte semmi szexuális kapcsolatom nem volt. a végére kiüresedettnek motiválatlannak éreztem magam. semminek nem tudtam örülni. Aztán volt egy...
        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg)...
        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a...
        Tisztelt doktornö! Nemtudom mit tegyek! Màr régòta érzem hogy nincs rendben velem valami.kiskoromtol kezdödöen mikor apu alkoholista volt,folyton vert engem es kiabàltak. Anyu mindig keson jott haza..otthon kiabalas..az iskolaban csufoltak bantottak...
        T. Dr. Pálvölgyi Rita! Fiam 27 éves és már több mint 4 éve szenved depresszióban. Pajzsmirigy nélkül született. Kicsi kora óta nem tudott beilleszkedni a közösségbe,furcsán viselkedett de ezt nem a pajzsmirigy hiány miatt...
        Tisztelt Dr.Nő Elég speciális kérdéssel fordulnék Önhöz. Párommal kb egy éve ismerkedtünk meg a neten, Ő külföldön dolgozik és ott is él, elég egyedül van, nincsenek barátai kint.A kollégákkal és az itthoni ismerősökkel tartja...
        Tisztelt Doktornő! 17 éve sedem a 20mg-os Seropram tablettát szorongásos depresszióra. Az utóbbi években már éreztem hogy alig használ, ezért orvosi javaslatra pa rnassan tablettával (a 7,5 mg-osból egy negyed darab) egészítettem ki az elmult...
        Tisztelt Dr Nő Diagnózis Kevert szorongásos depreszios zavar szomatácios zavar Migrén 4 éve szedek kisebb kihagyásokkal Frizium 10g 2*1 et jelenleg 6 honapja fojamatosan szedem este 1 reggel fél valamint reggel 1 0,5 scippa. Szeretnék leszokni...
        Lehet e súlyosabb betegség ebből közepes depresszióból?köszönöm
        Tisztelt Doktor Nő! Szeretném kikérni a tanácsát, sajnos az életemben jelen van a depreszzió és szorongás nem részletezném túlzottan csak nagy vonalakban volt egy összeomlásom sem aludni nem tudtam sem napközben nem volt egy nyugodt percem fel...