• Mi lehet velem?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor . évek óta depresszióban szenvedek és pánikbetgségben ingerül feszült és rosszkedvú vagyok sok gyógyszert próbáltunk kb 1 év lamolepet szedek és seroqelt xanaxot néha sokat néha kevebbet. plussz altatót is mert nem tudok aludni. A menmstruációm mindeg havi 28 napra jött meg .a problémám a következő lenneeléggé meghíztam mióta gyógyszer t szedek-25 kg-a menstruációm Fél éve felborult kimarad 2 hónap azután 3 hónap rendben(előtte mellfeszülés stb) megjön aztán megint kinmarad elég sokszor verejtékezem néha pedig izzadok és közben a hideg ráz és szédülni is szoktam. az van hogy 1-2 napig is eltart. a munkaheyemen is rámjon a verejtékezés patakokban folyik a víz rólam. ésszexet eggyáltalán nem kívánom .Mi lehet a baj velem? Válaszát előre is köszönöm

        Dr. Veress Dóra válasza a depresszió, pánikbetegség témában

        Kedves Asszonyom! A panaszainak egy része adódhat a gyógysezrszedásből, mind a Seroquel, mind a Xanax okozhat menstruációs zavarokat, illetve libidócsökkenést. A tünetek másik részse eredhet a betegségébeől is, a depresszió maga sok esetekben ilyne tünetekkel jár. Az izzadás az egyetlen, ami nem egyértelműen a gyógyszerek mellékhatása, ennek érdemes lenne utánajárni, hogy vajon mi okozza (Hormonális problémák, megnövekedett testsúly)?

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. június 13., 23:08; Megválaszolva: 2011. június 15., 00:37

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Érdeklődni szeretnék. Nagyon sokat foglalkoztam a munkámmal az elmúlt 3 évben szinte semmi szexuális kapcsolatom nem volt. a végére kiüresedettnek motiválatlannak éreztem magam. semminek nem tudtam örülni. Aztán volt egy...
        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg)...
        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a...
        Tisztelt doktornö! Nemtudom mit tegyek! Màr régòta érzem hogy nincs rendben velem valami.kiskoromtol kezdödöen mikor apu alkoholista volt,folyton vert engem es kiabàltak. Anyu mindig keson jott haza..otthon kiabalas..az iskolaban csufoltak bantottak...
        T. Dr. Pálvölgyi Rita! Fiam 27 éves és már több mint 4 éve szenved depresszióban. Pajzsmirigy nélkül született. Kicsi kora óta nem tudott beilleszkedni a közösségbe,furcsán viselkedett de ezt nem a pajzsmirigy hiány miatt...
        Tisztelt Dr.Nő Elég speciális kérdéssel fordulnék Önhöz. Párommal kb egy éve ismerkedtünk meg a neten, Ő külföldön dolgozik és ott is él, elég egyedül van, nincsenek barátai kint.A kollégákkal és az itthoni ismerősökkel tartja...
        Tisztelt Doktornő! 17 éve sedem a 20mg-os Seropram tablettát szorongásos depresszióra. Az utóbbi években már éreztem hogy alig használ, ezért orvosi javaslatra pa rnassan tablettával (a 7,5 mg-osból egy negyed darab) egészítettem ki az elmult...
        Tisztelt Dr Nő Diagnózis Kevert szorongásos depreszios zavar szomatácios zavar Migrén 4 éve szedek kisebb kihagyásokkal Frizium 10g 2*1 et jelenleg 6 honapja fojamatosan szedem este 1 reggel fél valamint reggel 1 0,5 scippa. Szeretnék leszokni...
        Lehet e súlyosabb betegség ebből közepes depresszióból?köszönöm
        Tisztelt Doktor Nő! Szeretném kikérni a tanácsát, sajnos az életemben jelen van a depreszzió és szorongás nem részletezném túlzottan csak nagy vonalakban volt egy összeomlásom sem aludni nem tudtam sem napközben nem volt egy nyugodt percem fel...