• Pánik,Depreszió

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg) Elkezdtem szedni, március környékén elkezdtem szédülni, hány inger és a pulzusom 100 felet volt folyamatosan, majd májusban már ágyba kerültem! Onnan az állapotom egyre rosszabb lett, hasfájás, szapora pulzus, magas vérnyomás, hány inger, hányás.. stb Majd juniusba már olyan állapotba voltam hogy az ágyból se bírtam kikelni, egyik este 200 volt a vérnyomásom és 180 a pulzusom, elvitt a mentő. De a Kórházba azt mondták biztos a front vagy epilepsziás roham és haza küldtek. Kérdem én minden nap epilepsziás rohamom van? Valóban a esti fél tegretólt letettem mert aszittem attól vannak a tünetek! " 1 hete kipróbáltam n hogy veszek be nyugtatóbol egy felet (frontin) 1-2 napig szedtem este, de reggel ilyen dühroham elkapott, na azóta nem szedem! Utána priváton felkerestünk egy egy doktort ő megnézte a székletem a vérem és minden teljesen rendben Ékg ( a mentős is nézet ékg-t és a korházban is) Teljesen rendben volt minden. Utána felkerestünk egy másik privát doktort, egy belgyőgyászt ott is minden rendbe volt az ékgn, szívultrahangon még 2014 ben voltam. Ő nem is küldöt tovább azt mondta neki megfelel az a papir Felírta nekem a szívemre Concor 5mg-ot már fél éve lassan nem mentem sehova! Amint kikel mozdulnom nagyon rosszul leszek, ha csak boltba is kell menne 2 napja a concor mellet egyik este alig kaptam levegőt felugrot a vérnyomásom 170 re és a pulzusom 130 ra. És az naptól tehát 2 napja újra elkeztem szedni a fél tegretolt! Akkor kezdtem el gondolkodni azon hogy ez pszihés probléma. De egyszerűen nem merek elmenni még Pszihologushoz se... Csináltattunk teljes vérképet és minden rendben (pajzsmirigyet is megnézték) Jelenlegi tüneteim: -Mindig fáradt -Gyengeség érzés -Szédülés -Hányinger -Szapora pulzus -Magas vérnyomás -Félelem érzet, hogy rosszul leszek és ettől rosszul is vagyok -Sokszor reszketés, remegés -Gomboc a torokban + Ha elkel mennem itthonról például csak a boltba egyszerűen úgy felidegsítem magam, hogy nem bírok elmenni! Gyógyszer amit szedek: -Este concor 5mg -Tegretol - Sedativ pc -Valerianna Kedves Doktornő/ úr ön szerint mi lehet a problémám ? Szeretnék tanácsot kérni eserteg valami gyengébb hangulat javító vagy ilyesmi ha létezik. Előre is köszönöm!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a agorafóbia -gyógyszeres kezelés témában

        Tisztelt Kérdező, A leírt tünetek - nagy valószínűséggel - pszichés eredetűek. Érdemes volna egy pszichiáter kollégát felkeresni, és megpróbálni antidepresszáns, vagy szorongásoldó segítségével leküzdeni a panaszokat. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. szeptember 28., 09:12; Megválaszolva: 2017. szeptember 29., 14:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2,5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is hatékony...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...
        Fiatal korból hozott ez a betegség, de csak kb 10 éve diagnosztizálták. A jogosítványomat bevonták,3 évet vártam rá míg visszakaptam. Nagyjából 6 évig semmi probléma nem volt, amíg az egyik szakorvosom le akart szoktatni a...
        Jó napot kívánok. A napokban jártam pszhiiáter hölgynél és pszhilogus hölgynél is. Kevert szorongásos és depressziós zavart allapitottak meg. Frontint kaptam 3* 05.mg, és Cipralex gyógyszert először 5*negyed szem, aztán 5*fél szem,...
        Tisztelt DoktorNő! Segitseget szeretnem kerni. Enyhe szorongasos depressziom miatt Frontint szedek napi 3x1 0,25mg-os tablettat.4 napja derult ki viszont hogy kismama lettem. Felek elhagyni a gyogyszert de nem szeretnem ha a magzat serulne,beteg lenne ez...
        Kedves Doktornő! Érdeklődni szeretnék. Nagyon sokat foglalkoztam a munkámmal az elmúlt 3 évben szinte semmi szexuális kapcsolatom nem volt. a végére kiüresedettnek motiválatlannak éreztem magam. semminek nem tudtam örülni. Aztán volt egy...
        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg)...
        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a...
        Tisztelt doktornö! Nemtudom mit tegyek! Màr régòta érzem hogy nincs rendben velem valami.kiskoromtol kezdödöen mikor apu alkoholista volt,folyton vert engem es kiabàltak. Anyu mindig keson jott haza..otthon kiabalas..az iskolaban csufoltak bantottak...
        T. Dr. Pálvölgyi Rita! Fiam 27 éves és már több mint 4 éve szenved depresszióban. Pajzsmirigy nélkül született. Kicsi kora óta nem tudott beilleszkedni a közösségbe,furcsán viselkedett de ezt nem a pajzsmirigy hiány miatt...