• Magas Eizonifil szám

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a hidegre.Másfél év alatt lefogytam több mint 10 kilót. Én mint laikus összekötöm a légnyomásváltozással a rosszuléteket. Természetesen orvoshoz fordultam. Sajnos dohányzom.Ill nem diagnosztizált pánikbetegség gyanúja áll fenn. Áprilisban végzett nyugalmi ill. terheléses ekg vizsgálatom rendben volt. Szintén áprilisban végzett teljes vérkép rendben volt kivéve az Eozinofil szám magas volt. Rögtön széklet vizsgálat következett amely szintén negatív volt.Viszont lárvavándoroltatás nem történt. 1 hónapja végzett Tsh,T3,T4 vérkép is rendben volt. Két hete végzett nyugalmi ekg vizsgálat rendben volt. Kaptam Vermox tablettát a felmerülő esetleges parazita fertőzés miatt. Orvosi kérésre székletemről fotót küldtem amelyet diatetikus megvizsgált és negatívnak ítélte . Semmi ok az aggodalomra mondta parazitákat illetőleg.Jelenlegi diagnózisom: krónikus soványság,depresszió. Kérdésem,mivel eléggé megijedtem mitől lehet a fogyás ? Nem nagyon akaródzik hízni ,étvágyam jó ,nagyon szeretnék hízni. Magas Eozinofil szám aggaszt engem.Előre is tisztelettel köszönöm válaszát !

        Dr. Szanyi Andrea válasza a eozinofil sejtszám témában

        Kedves Kérdező! A magas eozinofil számot a bélférgességen kívül allergiás megbetegedés is okozhatja. Nem derült ki, hogy a Vermox kezelést követően történt-e újabb vérkép vizsgálat, változott-e az eozinofil sejtszám. Azt, hogy miért nem tud hízni, nem lehet ilyen formában megmondani, de lehet, hogy az általános lelki alkata, feszültsége a magyarázata. A pánik betegség kizárásos diagnózison alapul. Mivel Önnél kizárták a szív-és érrendszeri betegséget, így a fennálló tünetek leginkább valóban pánik betegségre utalnak. Javaslom, keresse fel kezelőorvosát, hogy a panaszait megfelelő gyógyszereléssel csökkenteni lehessen.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2017. augusztus 21., 18:27; Megválaszolva: 2017. augusztus 23., 22:12

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2,5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is hatékony...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...
        Fiatal korból hozott ez a betegség, de csak kb 10 éve diagnosztizálták. A jogosítványomat bevonták,3 évet vártam rá míg visszakaptam. Nagyjából 6 évig semmi probléma nem volt, amíg az egyik szakorvosom le akart szoktatni a...
        Jó napot kívánok. A napokban jártam pszhiiáter hölgynél és pszhilogus hölgynél is. Kevert szorongásos és depressziós zavart allapitottak meg. Frontint kaptam 3* 05.mg, és Cipralex gyógyszert először 5*negyed szem, aztán 5*fél szem,...
        Tisztelt DoktorNő! Segitseget szeretnem kerni. Enyhe szorongasos depressziom miatt Frontint szedek napi 3x1 0,25mg-os tablettat.4 napja derult ki viszont hogy kismama lettem. Felek elhagyni a gyogyszert de nem szeretnem ha a magzat serulne,beteg lenne ez...
        Kedves Doktornő! Érdeklődni szeretnék. Nagyon sokat foglalkoztam a munkámmal az elmúlt 3 évben szinte semmi szexuális kapcsolatom nem volt. a végére kiüresedettnek motiválatlannak éreztem magam. semminek nem tudtam örülni. Aztán volt egy...
        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg)...
        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a...
        Tisztelt doktornö! Nemtudom mit tegyek! Màr régòta érzem hogy nincs rendben velem valami.kiskoromtol kezdödöen mikor apu alkoholista volt,folyton vert engem es kiabàltak. Anyu mindig keson jott haza..otthon kiabalas..az iskolaban csufoltak bantottak...
        T. Dr. Pálvölgyi Rita! Fiam 27 éves és már több mint 4 éve szenved depresszióban. Pajzsmirigy nélkül született. Kicsi kora óta nem tudott beilleszkedni a közösségbe,furcsán viselkedett de ezt nem a pajzsmirigy hiány miatt...