• gyogyszer leszokás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr Nő Diagnózis Kevert szorongásos depreszios zavar szomatácios zavar Migrén 4 éve szedek kisebb kihagyásokkal Frizium 10g 2*1 et jelenleg 6 honapja fojamatosan szedem este 1 reggel fél valamint reggel 1 0,5 scippa. Szeretnék leszokni ezerör a gyogyszerekről.el is keztem csökenteni az adagot frizium este is csak fé szem. 2 hete scippa is fél reggel.Eddig még nem érzek elvonást jól alszom közérzetem jóbb mint amikor még egészeket szedtem.Lehetséges ez? vagy csak bekébzelem.Sokszor a gyogyszerek mellet főleg a scippa óta inkább rosszabul éreztem magam főleg társaságban buliban Bevásárló közbontban autoban egyedül .Pedig 13 évig üzletkötő voltam havi 6000km A gyogyszerek szedée azzal kezdődöt hogy kb 4 éve egy utazásom közben erös szivverés szájzsibatás kéz gyengeség volt gyakori vizelés kisebb szédülésel járt amig hazza nem értem. Erre kaptam friziumot majd fél éve migrénre és pánikra scippa.Milyen fokozatosságal szabad abbahagyni ezeket a szereket.Vagy ezt már örökre kel szedni? meg lehet gyogyulni ilyen betegségből?

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a gyógyszer elhagyás témában

        Tisztelt Kérdező, Azt javaslom, hogy egyszerre csak az egyik gyógyszert csökkentse. mondjuk, a Friziumot. Negyedelni is lehet, és akár egy hónapot is hagyhat a teljes elhagyásra. Utána kis szünet, majd a Scippa csökkentése jöhet. Nem kizárt, hogy elvonási tünetek nélkül el tudja hagyni a gyógyszereket, és a tünetek sem térnek vissza. Kb. 3-4 héttel az elhagyás után már lehet látni, hogy így van-e. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. március 16., 15:58; Megválaszolva: 2017. március 20., 07:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve, beírattak...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2,5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is hatékony...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...
        Fiatal korból hozott ez a betegség, de csak kb 10 éve diagnosztizálták. A jogosítványomat bevonták,3 évet vártam rá míg visszakaptam. Nagyjából 6 évig semmi probléma nem volt, amíg az egyik szakorvosom le akart szoktatni a...
        Jó napot kívánok. A napokban jártam pszhiiáter hölgynél és pszhilogus hölgynél is. Kevert szorongásos és depressziós zavart allapitottak meg. Frontint kaptam 3* 05.mg, és Cipralex gyógyszert először 5*negyed szem, aztán 5*fél szem,...
        Tisztelt DoktorNő! Segitseget szeretnem kerni. Enyhe szorongasos depressziom miatt Frontint szedek napi 3x1 0,25mg-os tablettat.4 napja derult ki viszont hogy kismama lettem. Felek elhagyni a gyogyszert de nem szeretnem ha a magzat serulne,beteg lenne ez...
        Kedves Doktornő! Érdeklődni szeretnék. Nagyon sokat foglalkoztam a munkámmal az elmúlt 3 évben szinte semmi szexuális kapcsolatom nem volt. a végére kiüresedettnek motiválatlannak éreztem magam. semminek nem tudtam örülni. Aztán volt egy...
        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg)...
        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a...
        Tisztelt doktornö! Nemtudom mit tegyek! Màr régòta érzem hogy nincs rendben velem valami.kiskoromtol kezdödöen mikor apu alkoholista volt,folyton vert engem es kiabàltak. Anyu mindig keson jott haza..otthon kiabalas..az iskolaban csufoltak bantottak...