• mániás depresszió gyógyitása

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr !Nő Férjem 2006 óta depressziós állapota miatt, majd 2007 nyarától diagnosztizált Biporális zavar, kevert fokozata miatt gyógyszereket szed. Jelenleg a Seroquel XR mennyiségből 300-0-400 mg szed, valamint Depakine 300-0 -300 mg-t. Emellé éjszakára Xanax SR o,5 mg, + Zolsana 10 mg-os altatót.Igy amikor a pörgős időszaka van kb. átaludja az éjszakát. Amikor az alvós időszak van ezen gyógyszereket csökkenti a szakorvos. Sajnos a gyógyszerek hatása kb. 2 hét után érződik.Ha kezdődik a pörgés időszaka éjjel is elmegy 1 ill. 2 órakor a lakásból. Nála mindig ez a tünet amióta ezt a bajt megkapta. Nem lehet a lakásban tartani. Télen ez nagyon veszélyes, koránál fogva. semmivel bent tartani nem lehet. Kérdésem, van e mód e a fenti gyógyszereken kivül, ami ilyen esetben hatna?? Ha több nyugtatót kap kába , nem tud beszélni, elszédül. Tehát az emelt nyugtató adag/ már kipróbáltuk/ nem hoz eredményt.Több éve tartó állapota már meghozta a részemre a gyakorlatot, de amig az emelt gyógyszernek nincs gyógyitó hatása nem lehet elmondani a kint amit ÉN , mint feleség küzdök vele. Vagy talán hagyni kell, hogy menjen??? Nagy segitség lenne, ha tudnának javaslatot tenni a fentiekre. a Betegség összes tünetét az ÖNÖK honlapján ill. dr. Tariska Péter orvos honlapjáról ismerem.Diagnosztizálva van nála kisfokú kognitiv zavar, bár 110%-s IQ tesztet irt. Tehát nem tehet arról amiket csinál. A mindennapi cselekvése is esetenként gyermeki szinten van. Köszönettel a feleség

        Dr. Varga Tamás válasza a depresszió témában

        Tisztelt Kérdező! Sajnos a bipoláris zavar, fenntartó gyógyszeres kezelés mellett is kiújulhat és az akut tüntekben csak napok, esetleg hetek alatta lehet megnyugtató javulást elérni. Ilyenkor az állapotot feltétlenül kontrollálni kell!! Amennyiben ezt a család érzelmileg ill. fizikálisan nem bírja átmeneti kórházi megfigyelés, gyógykezelés szóba jön.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Dr. Varga Tamás
        Dr. Varga Tamás, pszichiáter
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2011. december 23., 10:01; Megválaszolva: 2011. december 24., 14:35

        Tudjon meg többet: depresszió

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        15ÉVE ÁLLANDÓSULT FEJFÁJÁSOM VAN,SEMMI NEMHASZNÁL,ÉS DEPRESSZIÓ 17ÉVE,AZ SEM JAVUL,ILL.CSONTRITKULÁS,AMI MIND 2LÁBAM ISZONYÚ FÁJDALMÁRA KITERJED,SZINTÉN SEMMI NEM HASZNÁL RÁ!kérem,valaki segitsen már rajtam ezekben a betegségekben,mert igy...
        tisztelt doktor nő/úr az én nevem Kinga. 23 éves vagyok, munkanélküli és egy éve az egyesült királyságban élek. a tüneteim 2013 augusztusában kezdődtek el. azóta is többször voltam rosszul, a munkahelyemről is elbocsájtottak, miután...
        Tisztelt DoktorNő/Úr! Azzal a problémával küzdök immár évek óta, hogy egyfolytában lelkileg szenvedek. Valahogy nem találom a kiutat... Nem tudom hogy miért teremtem meg újra és újra ezt az örömtelen állapotot magamban, illetve magam...
        Pánikbetegségre, valamint enyhe depresszióra Sertralin Sandoz 50 mg nevű antidepresszánst kezdtem el szedni 5 nappal ezelőtt, napi fél szemet. A szedés kezdete óta szuicid képek jönnek elő, melyekre szorongással reagál a szervezetem, valamint...
        Üdvözlöm! Férjemmel rövid ismeretség után tudatosan vágtunk bele a gyerekvállalásba, majd gyorsan lezavartuk a házasság- és lakáskeresést,felújítást is a lányunk születéséig.Egyszóval minden nagyon hirtelen történt.Azt gondoltam,hogy...
        TISZTELT CIM! A DEPRESSZIO MINDEN TUNETE MEGVAN,LEVERTSEG,FELESLEGESNEK ERZEM MAGAM,NEM ERDEKEL SEMMI,NEM TUDOK ORULNI SEMMINEK,HAMAR FELIDEGESITEM MAGAM! KB6 HETE VETTEM ESZRE HOGY A SZEKLETEM MEGVALTOZOTT,ADDIG EGESZ ELETEMBEN REGGEL ELMENTEM ES KESZ,MOST...
        Tisztelt doktornő/úr! Barátnőm nevében írok, vagyis... tanácsot szeretnék kérni, mi tévő legyek. Barátnőm már több hónapja szenved depresszióban, egyik pillanatban boldog, másik pillanatban pedig kedvtelen, egy rossz szó is elég neki,...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! 22 éves vagyok az életem igen üres, nincs és nem is volt még soha sem párkapcsolatom, munkám sincs így anyagi körülményeim sem kielégítők, sem sikereim az életben emiatt tele vagyok szorongással, feszültséggel,...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Kérdésemet édesanyámmal kapcsolatban tenném fel.Szóval felhívtam az előbb telefonon mert beszélni szerettem volna vele egy fontos dologról.És hogy is írjam nem arra válaszolt amit kérdeztem, hanem más dologról amit...
        Tisztelt Doktor Úr/ Nő! Két éve kapok pszichés megbetegedésemre depo injekciót. Tavaly decemberben megváltoztatták ezt. Ennek a betegtájékoztatóján nem gyakori mellékhatásként szerepel a vérzés kimaradása. Előtte rendszeres volt a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az utóbbi években egyre súlyosbodó rossz kedvem, félek, hogy végzetes méreteket ölt. Utána olvastam a témának, és a depresszió tünetei közül a következők jellemzők rám: Rossz hangulat, szomorúság,...
        Párom 33 éves nő. Tavaly novemberben hasmenéses tünetek léptek fel nála. Az étvágya azóta is jó maradt, de naponta 3-4x kap hasmenést. Alhasi görcsök néhány napotna lépnek fel. Láz időnként lép fel, aztán 1-2 napon belül elmúlik. Idén...
        Udvozlom. Eleg reg ota erzem magamon hogy valami nem az igazi es az itt olvasottak alapja egyertelmuen felismertem magamon a narcizmust es a depressziot kihez forduljak ? Koszono
        Tavaly júliustól szedem a 3OO mg-os Seroquelt, és decembertől a Venlafaxine antidepresszánst. Lítiumot is szedtem 4,5 hónapig, de azt elhagytam orvosom tanácsára december elején.Azt szeretném kérdezni, hogy mikor lehet elhagyni a...
        Venlafaxin 75-el kezdtem 2012 márciusában. Augusztusba félbehagytam mert jól éreztem magam. Tanár vagyok és az iskolakezdéssel újból problémáim lettek. 2013 febr. újra Venlafaxinnal folytattam. Szeptemberbe az iskola kezdéssel újra romlott az...
        Tisztelt Szakértő! Soha nem hittem volna, hogy a depresszió és a dependens személyiségzavar miatt annyira magányos leszek, hogy meg akarjak halni. Aki nincs benne nem tudhatja, hogy mit jelent az, hogy nincs senki, akiben megbízhatok,elmondhatom...
        Üdvözlöm! Egy hónapja szedek napi 50 mg sertralint és 150 mg trazodont. Egy hét után kezdtem érezni a pozitív hatásokat. Motiváció, tenni akarás növekedése. Azonban ez az állapot hamar megváltozott. Kb. 2 hete állandósult egyfajta nyugalom...
        Jó estét! Szeretnék érdeklődni, hogy picit tisztábban lássam a dolgokat. Egy barátomat nagy lelki stressz érte. Depressziós lett, napokig nem evett és nem ivott, csak alkoholt. Megállás nélkül sírt, és akárhogy próbáltunk ételt tömni...
        Yarocen,Zolpiden,Xanax,szedése miért okoz lassuságot ,lehangoltságot,mert így nem lehet dolgozni,koncentrálni.Miért,csak a betegséget kezelik ? köszönettel Teca
        tisztelt dr.úr,nő.sajnos többször öngyilkos voltam mert félre siklott az életem,gyermekeim miatt is,volt rendes munkám középvezető,de nem tudtam már a stresszt elviselni,magamba zártam mindent,most megkaptam a rokkant ellátást munkám...