• Reductil

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Válaszadó! Erősen alulműködő pajzsmirigy miatt 2007 tavaszán pánikbeteg lettem.A pánikra szedett gyógyszereket fokozatosan csökkentettem orvosi felügyelet mellett,kb.egy hónapja el is tudtam hagyni őket.Érthetetlen módon 12 kilót híztam másfél év alatt,annak ellenére,hogy a pajzsmirigy működését sikerült helyreállítani.Most,hogy a pánikgyógyszereket már nem szedem,háziorvosom javaslatára Reductil kapszulával próbálok a súlyfeleslegtől szabadulni. A kérdésem az,visszaeshetek-e a pánikba a Reductil miatt?Pár napja időnként "furcsán" érzem magam,és nem tudom eldönteni,mi okozhatja.A diéta mellett egészségesen étkezem,és kb. két kiló ment le 10 nap alatt. Válaszát előre is köszönöm! Katalin

        WEBBeteg szakértő válasza a pánikbetegség témában

        Tisztelt kérdező!

        A Reductil tabletta központi idegrendszeri támadásponttal fejti ki hatását. Az alkalmazási előiratban ellenjavallatként szerepel a pszichiatriai betegség. Nem is szedhető együtt antidepresszáns, antipszichotikus gyógyszerrel.  Mivel nincs információm arról, hogy milyen súlyosságú volt a pánikbetegsége, ill. milyen gyógyszert szedett rá, nem tudom megmondani, hogy szedheti-e a Reductilt. Azt javasolnám, hogy erről és a jelen tüneteiről konzultáljon a korábbi orvosával, aki a pánikbetegség miatt kezelte.

         

        Üdvözlettel: Dr. Laczkó Andrea, diabetológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-23 13:06:50; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 08:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő ! 2017. Januárjától vagyok cukorbeteg. Actrapidot es Insulatardot adok. Az éhgyomori értékeik 10-12 között mozognak a reggeli után másfél órával 16-18 közötti. Tanácstalan vagyok az etkezesemmel nincs gond mindent betartok....
        Tisztelt Dr. Árki ildikó! Kb. 5 hónapja magas éhgyomri vércukorértéket mértek/7,7/. Ezt diétával és étrendkiegészítőkkel sem sikerült a normális szintre csökkenteni. Most 7,16 mmol/L volt az éhgyomri érték. Napközben viszont saját...
        Tisztelt Doktornő! 2017. Január 4-én 1-es típusú cukorbetegseget állapítottak meg nálam. A kórházból 4-3-4 egység actrapiddal tértem haza. Elmondhatom, hogy aktív életet élek sportolok, futok,ennek következtében szinte mindennap...
        Kedves Tunde! Edesanyam ket hete volt vervetelen a haziorvos altal tanacsolva egy rutin tesztre. A cukorerteke 9.7-re jott ki, a normalisnal magasabb volt a teszten (a teszt maga eleg stresszes volt neki, mert ossze vissza szurkaltak szegenyt mire sikerult a...
        2017.01.04- én 1 típusú cukorbetegseget diagnosztizáltak nálam. Éjszakára insulatardot adok e egységet . Nappal Actrapidot. Az a problémám hogy reggeli 35g ch étkezés után nagyon megemelkedik a vércukrom. Például 5.6 ehgyomorra majd másfél...
        Férjem évek óta cukorbeteg. Gyógyszerei Diaprel reggel 1 és Janumet reggel-este 1-1. A cukor értékei a reggeli éhgyomri általában 7-7.2 körül voltak a gyógyszerek mellett amíg dohányzott a testsúlya 78 kg 180 cm magas. 1 éve abbahagyta a...
        Tisztelt doktornő nem régiben voltam inzulin rezisztencia vizsgálaton az értékeim a következők: éhgyomori :5.29 mmol inzulin:94,5 pmol/l terhelés :5.27 mmol/l inzulin :257 ,0 pmol/l most akkor cukorbeteg vagyok ???
        Tisztelt doktornő azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy az alábbi eredményeim Alapján cukorbetegseg miatt van magas cukor szintem Glükóz terhelés 0 perc /5.29 Glükóz terhelés 120 perc/5.27 Inzulin /94,5 pmol Inzulin/258,0 pmol Válaszát...
        Tisztelt Dr. Rakk Erika! Köszönöm az előző kérdésemre adott válaszát. A Kérdéseire szeretnék válaszolni. A diétázásom, és a sportolás kezdetétől(január) 9kg fogytam, most 76kg vagyok, és 178cm magas. Voltam két dietetikusnál is. Az...
        Üdv. Észrevettem egy foltot a talpamon, fehér a közepe, a széle rózsaszínes-kékes. Nem fáj, nem viszket, nem volt vìzhólyag ezen a részen, csak ott van. Inzulinos cukorbetegségem van 14 éve. Mi lehet a baj?