• B vitamin komplex

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor nö/úr! Egy elég mindennapi problémával,a hajhullással fordulok Önhöz.egy éve szedek fogamzásgátló tablettát és egy életmódváltáson is átestem így valószínü ezek miatt kezdett hullani a hajam.szedtem már vastablettát és varga hajcseppet is használok de nem olyan látható az eredmény.most hallottam hogy a b vitamin komplex megoldás lehet.azt is hallottam hogy ezektöl az étrendkiegészítöktöl nagyobb az ember étvágya?!ez miért van és mindenkinél ezzel a "mellékhatással" jár? Válaszát elöre is köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a hajhullás témában

        Kedves Kérdező! A B-vitaminok valóban növelik az étvágyat, ez nagyon-nagyon gyakori hatásuk. A hajhullás miatt azt tanácsolom, hogy történjen egy kivizsgálás. Oka lehet például pajzsmirigy-probléma, góc is. Keressen fel kozmatológiai szakrendelést.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. október 23., 08:14; Megválaszolva: 2011. október 24., 13:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt orvosok Olyan problémàm van pàr hónapja a combhajlat és nemi szerv körül nagy gyulladt csomók lesznek amik többnyire maguktól kifakadnak van amelyik nem és visszahúzódik aztàn később ujra begyullad nagyon fàjdalmas Előfordult màr...
        Kiütés jelent meg a péniszemen, méretre akkora mint egy pattanás, a tövénél van ahol kezd szőrösödni, piros, nem váladékozik, ha hozzáérek fáj, rendszeresen maszturbálok, rendrendszeresen mosakodok, képet itt nem tudok mellékelni mert...
        Tisztelt Doktornő! 13éves lányomnál 4napja viszkető piros kiütések jelentkeztek.Haziorvosnál voltunk pénteken,gombara gyanakodott amire exoderil krémet javasolt(hasznaljuk) amíg bőrgyógyászhoz nem jutunk(szerdára van időpontunk) Aggaszt a...
        Egyik nap este tusfürdővel megmostam a makkot,ezután eléggé csípett. Más nap is éreztem,hogy fáj. A második napra piros lett,begyulladt. Úgy gondolom ez a tusfürdőtől van. Olykor viszket és picit fáj. Előtte még sosem volt ilyen...
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...