• Tinea Corporis

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jo napot kivanok!3 honapja Tinea Corporis szeru elvaltozasok (3 db) jelentek meg a testemen.A dermatologus Orungalt irt fol 6 napig es Batrafen valamint Nisoral kenocsot.A kezeles befejezese utan ,2-3 het elteltevel igen halvanyan mintha kiujultak volna a bortunetek,igy a haziorvosom nisoral tablettat irt fol amit egy honapig szedtem. Mara tunetmentes vagyok,csupan nehany halvany folt maradt a boromon amit canestennel es nisoral kenoccsel kezelek. A kerdeseim:Szukseges-e meg folytatnom a gyogyszeres kezelest(tudvan,hogy majtoxikus) vagy elegendo lenne a kenocs hasznalata /valamint,hogy a nagyon halvany bortunetek maradandoak-e?

        Dr. Bodnár Edina válasza a gombás fertőzés témában

        Nem szükséges már a szisztémás kezelés,de még 2-3 hétig lokális kezelés javasolt. A gyulladás után sokáig maradhat meg a "helye".

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. október 03., 17:21; Megválaszolva: 2011. október 08., 20:50

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! 2-3 nappal ezelőtt a hátamon egy pattanás jelent meg. Mivel alapból hajlamos a bőröm erre, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Viszont mivel a lapocka környékén van, ülésnél, fekvésnél folyamatosan érintkezik...
        Tisztelt Dr. Bodnár Edina! A történetem a következő, 2015 júliusában szexuális kapcsolatot létesítettem egy hölggyel, akinél felmerültek, hogy talán nem volt teljesen egészséges, és elkaphattam tőle valamit. Hónapokig vártam, majd 2015...
        Tisztelt Doktor Úr! Mint az a képen is látható, van egy hólyag a péniszemen, nem találtam ehhez hasonló panaszrt neten, igy is tudom mihez hasonlítani. A probléma jelen van kb 3 éve, eddig nem foglalkoztam a dologgal, semilyen negatív hatása...
        Kedves Doktornő! Időközönként elég csúnyán kipattog a tarkóm egy része, a hajas fejbőrnél. 2 éve voltam vele bőrgyógyásznál, de mire időpontot kaptam (1 hónap) már el is múltak szinte teljesen, így akkor azt javasolta, hogy váltsak...
        Üdv! Körülbelül 2-3 hete vettem észre egy, nyomásra, illetve kisebb érintésre is fájdalmas, dudor szerű képződményt a homlokom bal felső oldalán. A dudor azóta nem nőtt, de fájdalmas, van hogy magától elkezd fájni. Mi lehet ez?
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Csatoltam egy képet, remélem jól látható a dolog rajta. Kérdésem az lenne, hogy ami a péniszen látható az szemölcs lenne vagy talán zsírmirigy? Volt már korábban is itt-ott a péniszemen, kinyomtam és...
        Tisztelt Dr nő!Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz,hogy nem olyan régen kezdődött a fülem mögött és a mellkasomon apró pattanások jelentek meg eddig soha nem volt ilyen.Pattanásnak indul de piros hólyagok lesznek belőle amit kinyomni nem lehet...
        A bőrgyógyászom által javasolt gyógyszer( Netigason 25mg) túlságosan megemelte a koleszterin szintem,és nagyon érzékeny voltam rá, ezért a szedése abbamaradt.Az a gond hogy szerinte ez az egy gyógyszer létezik a betegségem kezelésére....
        Tisztelt Dr. Bodnár Edina bőrgyógyász! 1. kérdésem: Mit jelent az, hogy „dermatitis cubuti l.s.”? Esetleg azért nem találok ilyesmit az interneten mert elírás történt az asszisztens részéről? Ha igen, mi lenne ez pontosan? 2. kérdésem:...
        Már több éve nem foglalkoztam vele , de most erőt vettem magamon , egy ilyen kitülekedés vagy nem is tudom minek lehet mondani ezt , de a lényegre térek , ez szemölcs , vagy bőr kinövés? és hogy muszáj lenne-e eltávolítani ha nem zavar ?ebből...