• Meddig tartanak a Medrol mellékhatásai?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! 22 éves lány vagyok és 7 éve Colitis Ulcerosat állapítottak meg nálam, 2o11 áprilisáig csak Pentasat szedtem, és azt is csak akkor, amikor a betegség ,,fellángolt,, de idén áprilisban a Pentasa már nem volt elég, ezért június 1-től Medrol írt fel az orvos. Két hétig naponta egy 64 mg-os tablettát szedtem, azutána még két hétig 32 mg-ot, naponta egyszer. Egy hónap után azonban olyan súlyos és csúnya kiütések (pattanásszerű) jöttek ki az arcomon, a nyakamon és a vállamon, hogy rögtön abbahagytam, pedig még kellett volna 1 hónapig szednem, 16 mg-t két hétig, és 8 mg-ot szintén még két hétig. A mellékhatások azonban annyira megijesztettek, hogy hallani sem akartam róla, még nyelvgomba is jelentkezett, de azt kikezelték. 2 hónapja nem szedem a Medrolt, és most hajhullás jelentkezett, számomra nagy mértékben, több, mint 1oo hajszál hullik ki naponta, több tenyérnyi, és nem tudom, hogy mit tehetnék. Azt szeretném kérdezni, hogy kb. meddig tart míg a szteroid kiürül a szervezetemből, és meddig tartanak a mellékhatások, jelentkezhetnek e további, új mellékhatások? van rá esély, hogy kihullik az összes hajam? látványos lesz a hajhullás? és meddig tarthat? kétségbe vagyok esve, mert 22 évesen ez egy sokk számomra, nagyon megijedtem, idegileg szinte teljesen tönkrementem, rengeteg pénzt elköltöttünk már a pattanások kezelésére, szinte mindenkire haragszom, Anyukám is kikészült már, nem tudom mi segíthetne. Kérem segítsen! Köszönöm szépen, Nóra.,

        Dr. Tóth Gyöngyi válasza a hajhullás, Medrol témában

        Tisztelt Kérdező! Amennyiben 2 hónapja már nem szed Medrolt és előzőleg is csak rövid ideig szedte, a mellékhatások már nem jelentkezhetnek. A hajhullásnak többféle oka lehet, pl. valamilyen góc a szervezetben, vashiány vagy a szervezetet ért nagyobb stresszhatás következményeként jelentkező átmeneti hajvesztés. Amíg a háttérben álló okot nem derítik ki, nem lehet megmondani, hogy milyen mértékű lesz és milyen lefolyású a hajvesztés,de általában átmeneti szokott lenni és a hajzat teljesen regenerálódik egy ilyen esemény után. A vizsgálatok elvégzéséhez keressenek fel bőrgyógyász szakorvost, aki az eredmények függvényében majd a kezelést is elindíthatja.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tóth Gyöngyi
        Bőrgyógyász-kozmetológus

        Dr. Tóth Gyöngyi

        Kérdés: 2011. augusztus 27., 17:14; Megválaszolva: 2011. szeptember 01., 17:51

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...
        Kedves Doktor úr/nő! Körülbelül 3 héttel ezelőtt kaptam a fogamra dalacint amit kb hét hete abba is hagytam közben alakult ki de nem rögtön a bőrkiütésem. Azóta szedtem antihisztamint, egy hete már, de nem látok változást, sőt rosszabb...
        Tisztelt DoktorÚr/Nő! Olyan problémával fordulnék önhöz hogy valószinűleg nemibetegséget kaphattam el, a napokban a makkomon és körülötte fehéres pöttyök és kisebb duzzanat jelentkezett, a barátnőmmvel volt szexuális kapcsolatom óta, 2...
        Tisztelt Doktor Úr /Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. Tegnap kaptam meg az eredményt, viszont időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. A leletem most kaptam meg, de időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.