• sotret

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Kérdésem csak annyi lenne hogy mi szükséges ahhoz hogy a kúra befejezése után ne legyen visszaesés?Elég sok mindent utána olvastam valahol azt irják hogy csak annyi a lényeg hogy meglegyen az összdózis és mindegy milyen adagolásban, ki hogy bírja a mellékhatásokat valaki pedig azt hogy muszáj nagy adagban szedni.Tényleg olyan hatásos akkor is ha valaki nem nagyon bírja a mellékhatásokat és ezért kis adagban akár 1,5-2 évig is szedi évig is szedi?A választ előre is köszönöm

        Dr. Gál Mónika válasza a Pattanás témában

        Kedves Kérdező! A tartós hatás kulcsa valóban az, hogy beszedje a testtömege alapján kiszámolt összdózist. A végleges hatás nem függ attól, hogy mennyi idő alatt szedi be, de az ideális az volna, ha ez nem tartana tovább 1 évnél. Természetesen egyénileg változó, hogy a kúra befejeztével teljes gyógyulás következik be vagy a tünetek minimális visszatérése alakul ki.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Gál Mónika
        bőrgyógyász-allergológus

        Dr. Gál Mónika

        Kérdés: 2011. augusztus 05., 16:58; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 10:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...
        Tisztelt Doktonrő! A talpamon a képeken látható foltok vannak. Már próbáltam fertőtlenítővel kezelni, de sajnos nem használ. Kellemetlen szaga nincs, csak a bőr keményedik meg. Mit tudok vele tenni? Mi ez a betegség?
        Tisztelt Dr Nő!!Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott!!Fáj,viszket,húzódik,pattanásos lett,kipirosodott,lyukacsos lett!!Képet mellékeltem!!Mit lehet az oka??Válaszát előre is köszönöm!!Tisztelettel Kata
        Kedves Dr.Nő!Olyan problémám volna hogy hajlamos vagyok combtő és lágyék izzadásra,sokszor befülled a munkásruha miatt és emiatt viszkető,égető iritáció keletkezik a lágyékom és a herezacskó között.Canesten krémmel kezeltem ami úgy...
        Üdvözlöm! 1hete már hogy megjelent a karomon egy vörös kemény duzzanat, biztos valami csípés de nem elmúlt hanem lila lett es körülötte lettek kis apró sárgás hólyag szerűek. 2szer kentem fenistilel meg egyszer Tetran kenőccsel. Érdemes...
        Kedves Dr. Bodnár Edina! Csatoltam önnek kettő képet. Érdeklődnék, hogy ön szerint mi lehet a combomon az a "csomó"? 1 éve volt szinte majdnem ugyan ilyen csomó nem sokkal a mostani csomó alatt. Akkor a sebész cisztát állapított meg, amit ki...
        Tisztelt Doktornő! A mai napon kapott válaszát nagyon köszönöm! Azt írta, hogy az április 21-én küldött kép alapján övsömöröm volt. A kérdésem továbbá az volna, hogy miért alakulhatott ki? Esetleg közre játszhat bármilyen kóros...
        Tisztelt Doktor! Tegnapelott a kertben voktam, vetemenyeztem es azt vettem eszre hogy viszket a csuklom, raneztem es piros kiutesek voltak rajta! Viszket es meleg is ott a bor! Nem tudom mi lehet ez? Kerem adjon tanacsot! Tisztelettel: Eva
        Tisztelt Doktornő! A képen látható, piros foltok kb egy hete jelentek meg. Kezdetben aprók voltak, majd rosszabbodott. Lábszáron, lábfejen, karon, kézfejen, tenyéren van. Mitől lehet, mi a teendő? Köszönöm!
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámat pár napja műtötték. Szövettani lelete a következő: Makroszkópos leírás: Bőrdarabka felszínén 14 mm átmérőjű vörhenyes peremű szürkés folt Mikroszkópos leírás: A vizsgálati minta bőrdarabka,...