• Hajnövekedés chemoth.után

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Másfél éve műtöttek mellrákkal, chemo és sugárterápia után most a Lucrin PDS Depot 11 25 mg-ot kapom (3 hónapos) együtt Zitazonium tablettával (utolsó chemoth. 2010 junius 15) ... aggódom a hajam miatt, mert még mindig nem nőtt ki csak nagyon gyenge és szinte pihés. Lehet ez a hormon gyógyszerek mellékhatása esetleg? Sajnos senkitől nem kaptam erre eddig választ, mert nincs ilyen nyilvántartásuk, mondták. Mire számithatok hosszabb távon ill. a hormongyógyszerek elhagyása után? Segítségüket előre is köszönöm bahhama

        Dr. Gál Mónika válasza a kemoterápia, hajhullás témában

        Kedves Kérdező! A kemo- és sugárterápia után 5-6 hónappal szokott elindulni a haj visszanövekedése. Ez egyes esetekben hosszabb idő is lehet. Ha 1 éve nem kap már ilyen kezelést, ahajnövekedésnek el kellett volna indulnia, mivel a hormonális terápia azt nem befolyásolja nagy mértékben. Javaslom, hogy keressen fel bőrgyógyászt, helyi minoxidiles ecsetelés sokszor jó hatású ezekben az esetekben.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Gál Mónika
        bőrgyógyász-allergológus

        Dr. Gál Mónika

        Kérdés: 2011. július 02., 21:13; Megválaszolva: 2011. július 05., 14:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktonrő! A talpamon a képeken látható foltok vannak. Már próbáltam fertőtlenítővel kezelni, de sajnos nem használ. Kellemetlen szaga nincs, csak a bőr keményedik meg. Mit tudok vele tenni? Mi ez a betegség?
        Tisztelt Dr Nő!!Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott!!Fáj,viszket,húzódik,pattanásos lett,kipirosodott,lyukacsos lett!!Képet mellékeltem!!Mit lehet az oka??Válaszát előre is köszönöm!!Tisztelettel Kata
        Kedves Dr.Nő!Olyan problémám volna hogy hajlamos vagyok combtő és lágyék izzadásra,sokszor befülled a munkásruha miatt és emiatt viszkető,égető iritáció keletkezik a lágyékom és a herezacskó között.Canesten krémmel kezeltem ami úgy...
        Üdvözlöm! 1hete már hogy megjelent a karomon egy vörös kemény duzzanat, biztos valami csípés de nem elmúlt hanem lila lett es körülötte lettek kis apró sárgás hólyag szerűek. 2szer kentem fenistilel meg egyszer Tetran kenőccsel. Érdemes...
        Kedves Dr. Bodnár Edina! Csatoltam önnek kettő képet. Érdeklődnék, hogy ön szerint mi lehet a combomon az a "csomó"? 1 éve volt szinte majdnem ugyan ilyen csomó nem sokkal a mostani csomó alatt. Akkor a sebész cisztát állapított meg, amit ki...
        Tisztelt Doktornő! A mai napon kapott válaszát nagyon köszönöm! Azt írta, hogy az április 21-én küldött kép alapján övsömöröm volt. A kérdésem továbbá az volna, hogy miért alakulhatott ki? Esetleg közre játszhat bármilyen kóros...
        Tisztelt Doktor! Tegnapelott a kertben voktam, vetemenyeztem es azt vettem eszre hogy viszket a csuklom, raneztem es piros kiutesek voltak rajta! Viszket es meleg is ott a bor! Nem tudom mi lehet ez? Kerem adjon tanacsot! Tisztelettel: Eva
        Tisztelt Doktornő! A képen látható, piros foltok kb egy hete jelentek meg. Kezdetben aprók voltak, majd rosszabbodott. Lábszáron, lábfejen, karon, kézfejen, tenyéren van. Mitől lehet, mi a teendő? Köszönöm!
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámat pár napja műtötték. Szövettani lelete a következő: Makroszkópos leírás: Bőrdarabka felszínén 14 mm átmérőjű vörhenyes peremű szürkés folt Mikroszkópos leírás: A vizsgálati minta bőrdarabka,...
        Udvozlom! Kb. 1 evvel ezelott kezdodtek el a fenek koruli viszketo problemaim, van az anusztol egy kb. 5-6 cm-re balra egy nagyon kicsi pukli, epp hogy erezni lehet, ott szokott viszketni. Sokszor addig kaparom, amig egyfajta nedvesseg jon belole, nem...