• Arckrém

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Már 10 éve használok olyan arckrémet amely 0,1 %-ban tartalmaz Creme Locoid-ot. Legutóbb amikor a gyógyszertárban elkészíttettem a krémet, felhívták a figyelmemet, hogy ez tartós használat esetén káros lehet. Ezt követően két bőrgyógyász szakorvost is felkerestem. Az egyik véleménye szerint ilyen hígításban nem okoz károsodást, a másik szerint abba kellene hagynom a használatát. Négy hétig megpróbáltam más krémet használni (bőrgyógyász által felírt hidratálót). Sajnos a negyedik hét végére már a mellkasomon, nyakamon és a mellemen is ekcémához hasonló tünetek jelentkeztek. Annak ellenére, hogy ott nem is használtam eredetileg a Locoid tartalmú krémet. Miután újra elkezdtem a Locoid tartalmú krémet alkalmazni a tüneteim megszűntek. Kérem tájékoztasson, hogy valóban ártalmas-e ebben a hígításban ez az összetevő. Válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Csuth Ágnes válasza a ekcéma témában

        Kedves Kérdező! Néhány hétig szabad használni a szteroidos krémet, még hígításban is, sajnos hozzászokás alakul ki, és egyre magasabb szteroiddózis szükséges a tünetek kezelésére. Fokozatosan próbáljon meg leszokni, úgy, hogy egyre ritkábban használja, talán akkor nem lesz ilyen drasztikus romlás. Meg kellene próbálni bőrproblémáknak megfelelően valamilyen alternatívát keresni, ebben a bőrgyógyász fog tudni segíteni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. június 29., 19:28; Megválaszolva: 2011. június 30., 13:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Bőrgyógyász Szakorvos! Hozzávetőlegesen 2,5 évvel ezelőtt kezdődött a problémám.A hátam jobb oldali bőrfelületén viszkető, kitüremkedő kiütések, melyekből eleinte csak egy-két db volt, majd idővel több lett belőlük.Meleg...
        15 hós kisfiamnak október óta van a nyakán egy kis narancsos színű kinövés. Kezdetben akkora volt, és éppen úgy is nézett ki, mint egy apró paradicsommag.Körzetis bőrgyógyász látta, a diagnózis szerint xanthogranuloma juvenile, és nincs...
        Üdv! Egy hólyag vagy nem is tudom minek nevezzem évekkel ezelőtt megjelent a péniszemen a makkon. Fehér színű, Nem lapos, kissé ki dudorodik a bőr felületéből, apró de kemény, néha szúr, viszket. egy darab van belőle. Nemi életet nem...
        Kedves Doktornő! Édesanyám néhány nappal ezelőtt övsömör betegséget kapott. A nagyobb hólyagok a tarkón és a bal vállöv területén jelentek meg, majd a fertőzött terület átterjedt a bal vállra és a bal lapocka feletti részre. Sajnos...
        Szép napot! Az elmúlt kb egy másfél hónapban megjelent egy halvány sötét csík a hüvelykujj körmöm alatt. Az iránt érdeklődnék hogy mi lehet az oka, és mi a teendő vele?
        Kisfiam 3,5 éves. Kb. 10 napja a hátán és mellkasán érdessé vált a bőr. Olyan, mintha libabőrös lenne folyamatosan. Kb. 1 hete a kézfején is megjelent ez az érdesség. A tenyere kicsit olyan, mintha kiázott volna a vízben. A körömágyak...
        Tisztelt Címzett! 2 éve felnőttkori aknéval küzdök, tinédzser koromban tiszta volt az arcbőröm. Az utóbbi 2 évben nagyon mély, gyulladt, gennyes kelések jelentek meg az arcomon, hol jobban hol rosszabb állapotban volt. Az összefüggést nem...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Lassan 1 hete viszket a bal mellbimbóm.de csak az,a másik nem.2 napja a mellem alatt kipirosodott a bőr.sem a mellbimbómon,sem a mellemen nem találtam semmi elváltozást.már máskor is előfordult,hogy viszketett ugyanez...
        Tisztelt Doktor Nő ! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy pár hónapja a hasam alján kis szemölcsszerű dolgok alakultak ki. Csípéseknek gondoltam őket, mert megcsípett valami. De nem akarnak elmúlni. Nem viszket nem is érzem őket.5 darab...
        Kedves Szakértő! Minden bizonnyal intim gombás fertőzésről van szó, mert a Canesten weboldalán az 5 felsorolt tünetből 4 stimmel. - Viszketés a makkon és a fityma belső felszínén - Kivörösödés - Duzzanat (a bőr megduzzatt) - Fehéres,...