• Érgörcsök és csomók

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Kb. 1 hónapja a tenyeremen és a talpamon hirtelen fellépő érgörcs után, megkeményedett, sötétkék, nagyon fájdalmas csomók képződnek. Ezek elég sokáig megmaradnak,majd mikor már éppen jobb kezdene lenni, újabbak képződnek.Nagyon fájdalmas így a fogás a kezeimmel, de még rosszabb a járáskor jelentkező fájdalom a talpaimon. Háziorvosom reumatológushoz irányított. Itt kényelmesebb cipőt és Aflamin gél használatát javasolták. Ezután bőrgyógyászatra adott beutalót, ahová az időpontot május 19-re kaptam. Előzményként elmondanám, hogy 2011. ja. 18-án tüdődaganat következtében eltávolították a jobb felső lebenyemet. Áttátet nem mutatott a szövettan, ezért nem kaptam, sem kemo sem sugárkezelést. Azonban én magam a FLAVIN 7+ készítményt és Béres cseppeket szedek általános erősítésem céljából. Esetleg ezek valamelyike okozhatja a bajt. Vagy mitől lehetnek az érgörcseim? (Laboreredményeim jók, egyedül a koleszterin 6 értékű). Várom, mielőbbi válaszát, javaslatát. Üdvözlettel:

        Dr. Gál Mónika válasza a csomók a lábban témában

        Kedves Kérdező! Az Ön által részletezett tünetek nem specifikusak egyik bőrbetegségre sem, de természetesen mindenképpen látnia kell bőrgyógyásznak. A sötétkék szín mindenképpen éreredetre utal. A gyógyszeres eredet sem zárható ki teljességgel. Javaslom, hogy a szakvizsgálatig a nélkülözhető gyógyszereit hagyja ki.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Gál Mónika
        bőrgyógyász-allergológus

        Dr. Gál Mónika

        Kérdés: 2011. május 01., 15:23; Megválaszolva: 2011. május 08., 20:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztel Doktornő! Kicsit több mint fél éve pirosas foltok jelentek meg a mellkasomon. Ezek a foltok néha halványulnak, néha pedig erősödnek. Fájdalmat nem érzek, de a nyakam környékén néha viszkető érzést érzek, bár ott foltok pont...
        Kedves Doktornő! Egy kérdéssel fordulnék önhöz, amire eddig még nem igazán találtam választ. 25 éves férfi vagyok, elég gyorsan sikerül megkopaszodnom, eddig ez nagyon zavart is, de most jött egy ettől is rosszabb. Szakállas vagyok és...
        Azt hiszem 1-1,5 éve megjelent a péniszem fölött egy pattanás, de ez szokatlanul nagy volt. Kinyomtam és ugyanazon helyen időközönként előjön egy ugyanilyen típusú valami. Most amikor kinyomtam először valami fehéres váladék jött, aztán...
        Tisztelt Doktornő! kb. 20 évvel ezelőtt jelentkezett nálam először a herpesz tünete. Azóta egyre ritkábban, viszonylag rövid ideig látható a nemi szervemen.(Most például kb. fél év után jelent meg és Lisin hatására vissza is...
        Kedves Doktornő! Viszkető,piros pöttyök lettek a fenekemen egy kb.tenyérnyi részen! Nem tudom mi lehet ez,de igen kellemetlen és csúnya!Képet nem tudok csatolni, mert nem tudok 1MByte alá menni! Köszönöm válaszát!
        Kedves Doktornő/ Doktor Úr! Szeretnék segítséget,illetve tanácsot kérni bőrproblémámra. Az utóbbi időben túlzottan száraznak éreztem a bőrőm az egész testemen és az arcomon is. Próbálkoztam számtalan zsíros krémmel, illetve...
        Tisztelt Doktornő! Mi lehet ez? Köszönettel
        Tisztelt Doktor úr! Székelés után rendszeresen végzek intim mosakodást tiszta langyos vízzel. Kb.3 hete a végbél nyílásom körül először egy,majd néhány nap múlva több apró 1-2 mm kiemelkedésű göböt észlelek. Ezek a göbök nem...
        Kedves Dr.nő! Bőrkiütésem van már kb 5éve.Egy hétig voltam kórházban kivizsgáláson és semmi rossz eredmény nem jött ki a vizsgálatok során.Bőrgyógyászom javasolta hogy a rossz fogaimat csináltassam meg mert lehet azok okozzák,tanácsát...
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...