• Gennyes pattanások rozmaring és menta krém hatására

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Másfél hónapja gerincsérv-gyanu miatt fizikoterápiás kezelésekre jártam. A vállamat a kezelések során romaring,és menta tartalmú krémmel kenték be. Azóta a vállamon, és most már a hátamon végig pattanások vannak. Nagyon csúnya,gennyes az összes. Amelyik elmúlik,hegek maradnak a helyén. Nem tudom,hogy van-e köze a krémhez,de most már kb másfél hete vége a kezelésnek,a pattanások viszont nem múlnak. Van valami készítmény,amivel kezelni tudom őket? A bőrgyógyász felírt egy gyógyszertári készítményt,de semmit nem használt. Segítségét,illetve tanácsát előre is köszönöm. Tisztelettel,ERCSI80

        WEBBeteg szakértő válasza a kiütés a háton témában

        Kedves Kérdező! A használt krémek okozhatnak irritatív vagy allergiás bőrreakciót is. Ezek a kiütések átmenetileg a gyulladás helyén nyomot hagynak, melyek azután több hét alatt eltűnnek. Ha a gyógyszertárban vény nélkül kapható Susp. siccans rázókeveréket használja, gyorsíthatja ezen kiütések leszáradását. Amennyiben nincs változás, kontroll vizsgálatra jelentkezzen!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2011. április 01., 15:43; Megválaszolva: 2011. április 05., 12:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...
        Tisztelt Doktonrő! A talpamon a képeken látható foltok vannak. Már próbáltam fertőtlenítővel kezelni, de sajnos nem használ. Kellemetlen szaga nincs, csak a bőr keményedik meg. Mit tudok vele tenni? Mi ez a betegség?
        Tisztelt Dr Nő!!Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott!!Fáj,viszket,húzódik,pattanásos lett,kipirosodott,lyukacsos lett!!Képet mellékeltem!!Mit lehet az oka??Válaszát előre is köszönöm!!Tisztelettel Kata
        Kedves Dr.Nő!Olyan problémám volna hogy hajlamos vagyok combtő és lágyék izzadásra,sokszor befülled a munkásruha miatt és emiatt viszkető,égető iritáció keletkezik a lágyékom és a herezacskó között.Canesten krémmel kezeltem ami úgy...
        Üdvözlöm! 1hete már hogy megjelent a karomon egy vörös kemény duzzanat, biztos valami csípés de nem elmúlt hanem lila lett es körülötte lettek kis apró sárgás hólyag szerűek. 2szer kentem fenistilel meg egyszer Tetran kenőccsel. Érdemes...
        Kedves Dr. Bodnár Edina! Csatoltam önnek kettő képet. Érdeklődnék, hogy ön szerint mi lehet a combomon az a "csomó"? 1 éve volt szinte majdnem ugyan ilyen csomó nem sokkal a mostani csomó alatt. Akkor a sebész cisztát állapított meg, amit ki...
        Tisztelt Doktornő! A mai napon kapott válaszát nagyon köszönöm! Azt írta, hogy az április 21-én küldött kép alapján övsömöröm volt. A kérdésem továbbá az volna, hogy miért alakulhatott ki? Esetleg közre játszhat bármilyen kóros...
        Tisztelt Doktor! Tegnapelott a kertben voktam, vetemenyeztem es azt vettem eszre hogy viszket a csuklom, raneztem es piros kiutesek voltak rajta! Viszket es meleg is ott a bor! Nem tudom mi lehet ez? Kerem adjon tanacsot! Tisztelettel: Eva
        Tisztelt Doktornő! A képen látható, piros foltok kb egy hete jelentek meg. Kezdetben aprók voltak, majd rosszabbodott. Lábszáron, lábfejen, karon, kézfejen, tenyéren van. Mitől lehet, mi a teendő? Köszönöm!
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámat pár napja műtötték. Szövettani lelete a következő: Makroszkópos leírás: Bőrdarabka felszínén 14 mm átmérőjű vörhenyes peremű szürkés folt Mikroszkópos leírás: A vizsgálati minta bőrdarabka,...