• Újabb kérdés a roaccutannal kapcsolatban

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktonő!Elnézést hogy ujból írok.Én vagyok az aki lassan 2 éve szedi a roaccutant.A problémám az hogy mostmár viszket is az arcbőröm és ki van pirosodva tulajdonképpen ugy tudnám leginkább jellemezni mintha hiányozna az arcomon egy réteg vagy nem is tudom..::(Ez kb 2 hete van.Visszamentem a bőrgyógyászhoz ő azt mondta hogy akkor próbáljam meg abbahagyni.Még csak 4 napja nem szedem a problémám még nem nagyon enyhült annak ellenére hogy állandóan kenegetem effeclar h-val és gyógyszertári hidratálóval is ráadásul már most kezdenek előjönni a pattanások..Mi lesz igy később?Kezde kicsit kétségbe esni hisz régebben is elég mély depressziót okoztak nálam a pattanások ezért is irta fel a bőrgyógyász ilyen hosszu távra és mondta hogy rendszeres laborkontrollal kis adagban szedhetem nyugodtan.nem tudom most mi tévő legyek..:SA választ előre is köszönöm

        Dr. Bodnár Edina válasza a pattanás témában

        Hagyja abba a Roaccutant, és ha nincs ellenjavallata szedjen antiandrogén fogamzásgátló tablettát (pl. Cypromix).

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010. október 09., 10:45; Megválaszolva: 2010. október 17., 22:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt orvosok Olyan problémàm van pàr hónapja a combhajlat és nemi szerv körül nagy gyulladt csomók lesznek amik többnyire maguktól kifakadnak van amelyik nem és visszahúzódik aztàn később ujra begyullad nagyon fàjdalmas Előfordult màr...
        Kiütés jelent meg a péniszemen, méretre akkora mint egy pattanás, a tövénél van ahol kezd szőrösödni, piros, nem váladékozik, ha hozzáérek fáj, rendszeresen maszturbálok, rendrendszeresen mosakodok, képet itt nem tudok mellékelni mert...
        Tisztelt Doktornő! 13éves lányomnál 4napja viszkető piros kiütések jelentkeztek.Haziorvosnál voltunk pénteken,gombara gyanakodott amire exoderil krémet javasolt(hasznaljuk) amíg bőrgyógyászhoz nem jutunk(szerdára van időpontunk) Aggaszt a...
        Egyik nap este tusfürdővel megmostam a makkot,ezután eléggé csípett. Más nap is éreztem,hogy fáj. A második napra piros lett,begyulladt. Úgy gondolom ez a tusfürdőtől van. Olykor viszket és picit fáj. Előtte még sosem volt ilyen...
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...