• Vádli piros, fáj, kemény

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Olyan problémám lenne, hogy a vádlim kb. 4-5 napja fáj, nyomásra érzékeny és a középső részén egy kb. 10cm kiterjedésű területen kemény és csomós a bőr alatti rész és ki van pirosodva, ami felfelé terjed. Ezzel a problémával bementem a helyi városi kórházba, hátha trombózis alakult ki, vizsgálják meg. Ki is vizsgáltak, 2x is voltam ultrahangon ahol combtőtől végignézték a vénák állapotát, de a kérdéses területet nem vizsgálták meg ultrahanggal, csak alatta meg felette. Bent fogtak egy éjszakára, hogy megfigyeljenek. Vérnyomáscsökkentőt kaptam, meg este és reggel 1-1 injekcióval vérhígítót. Majd másnap délben odaadták a zárójelentést, hogy mehetek haza, meg váltsak ki 10 üveg vérhígítót, adjam be naponta magamnak. Nem mondtak semmi egyéb dolgot, hogy mi lehet. A zárójelentésben elkönyveltek túlsúlyosnak, de semmi magyarázat nincs benne a vádlimra, csakhogy a vénák tiszták, elzáródás nincs, stb. Tegnap(szombaton) jöttem haza vele délben, még mindig olyan a vádlim, tegnap este még jobban bekeményedett, mára kicsit puhább lett. Annyit mondtak még, hogy a bőrgyógyászaton nézessem meg hogy miért piros a felület. Kérdésem az lenne, hogy a kemény csomós piros vádli, mitől lehet még, ha nem izomszakadás és nem is trombózis? Félek valami bajom lesz. Járni kissebb fájdalommal, de tudok, nagyobb behajlításra fáj. A vérhígítót érdemes ilyen esetben is 10 napig beadnom magamnak, ha nincs bizonyítva a trombózis??? Kérem segítsen mit csináljak, mert csak 1 hét múlvára kaptam időpontot a bőrgyógyászatra is, addig meg nem akarom, hogy nagyobb bajom legyen. Köszönöm előre is válaszát! Üdvözlettel: T. Dorottya

        Dr. Csuth Ágnes válasza a orbánc témában

        Kedves Hölgyem! A gyulladás, ha bőrgyógyászati eredetű, és nem trombózis, nem mozgásszervi, akkor orbánc lehet, de ez lázzal jár, lángnyelvszerűen terjed, kezelése antibiotikum. Sajnos a kórtörténete nem egyértelmű, ezért ennél többet nem tudok mondani, csak arra tudok válaszolni, hogy bőrgyógyászatilag mi jön szóba. Az elrendelt kezelést önmagától ne állítsa le, használja végig. Javasolnám más szakember felkeresését, ha nem javulna, hátha pontosabb diagnózis születik.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. október 03., 10:58; Megválaszolva: 2010. október 04., 12:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...
        Kedves Doktor úr/nő! Körülbelül 3 héttel ezelőtt kaptam a fogamra dalacint amit kb hét hete abba is hagytam közben alakult ki de nem rögtön a bőrkiütésem. Azóta szedtem antihisztamint, egy hete már, de nem látok változást, sőt rosszabb...
        Tisztelt DoktorÚr/Nő! Olyan problémával fordulnék önhöz hogy valószinűleg nemibetegséget kaphattam el, a napokban a makkomon és körülötte fehéres pöttyök és kisebb duzzanat jelentkezett, a barátnőmmvel volt szexuális kapcsolatom óta, 2...
        Tisztelt Doktor Úr /Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. Tegnap kaptam meg az eredményt, viszont időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. A leletem most kaptam meg, de időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.