• Akne

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Választadó! Kb. 10 évig szedtem fogamzásgátló tablettát és nagyon szép volt a bőröm. Már másfél éve abbahagytam és sajnos nagyon sok pattanás előjön főleg az állkapcsomnál és a államnál. Voltam góckutatáson nem mutatot eltérést a hormoneredményem és sajnos hiába írják ki a bőrgyógyászok a legkülönb féle krémeket nem használ. Nem tudom mit tegyek egyedül egy antibiotikum használt amit két hónapig szedtem de a gyomrom nem nagyon bírta. Kérem adjon tanácsot mit tegyek hová forduljak sajnos anyagilag nem tudom megtenni hogy külünféle lézeres és egyéb kezeléseket elvégeztessek és mivel hamarosan babát szeretnék gyógszert sem tudok szedni. Van erre valami megoldás vagy így kell leélnem az életem? Válaszát köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a pattanás témában

        Az antibiotikumos kezelés után van még lehetőség A-vitamin származék szedésére, de ez magzatkárosító mellékhatású lehet, így már a terhesség tervezésekor sem adhatjuk. A terhesség az egyéb terápiás lehetőségeket is behatárolja. Egyelőre helyi antibiotikumot, szaliciles rázókeveréket szárításra javaslok, mellé Lubexylt arctisztításra. Ha megszült, akkor lehetőség van erősebb kezelésre is, de addig a magzat érdekében nincs.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. július 12., 15:18; Megválaszolva: 2010. július 13., 13:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...
        Tisztelt Doktonrő! A talpamon a képeken látható foltok vannak. Már próbáltam fertőtlenítővel kezelni, de sajnos nem használ. Kellemetlen szaga nincs, csak a bőr keményedik meg. Mit tudok vele tenni? Mi ez a betegség?
        Tisztelt Dr Nő!!Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott!!Fáj,viszket,húzódik,pattanásos lett,kipirosodott,lyukacsos lett!!Képet mellékeltem!!Mit lehet az oka??Válaszát előre is köszönöm!!Tisztelettel Kata
        Kedves Dr.Nő!Olyan problémám volna hogy hajlamos vagyok combtő és lágyék izzadásra,sokszor befülled a munkásruha miatt és emiatt viszkető,égető iritáció keletkezik a lágyékom és a herezacskó között.Canesten krémmel kezeltem ami úgy...
        Üdvözlöm! 1hete már hogy megjelent a karomon egy vörös kemény duzzanat, biztos valami csípés de nem elmúlt hanem lila lett es körülötte lettek kis apró sárgás hólyag szerűek. 2szer kentem fenistilel meg egyszer Tetran kenőccsel. Érdemes...
        Kedves Dr. Bodnár Edina! Csatoltam önnek kettő képet. Érdeklődnék, hogy ön szerint mi lehet a combomon az a "csomó"? 1 éve volt szinte majdnem ugyan ilyen csomó nem sokkal a mostani csomó alatt. Akkor a sebész cisztát állapított meg, amit ki...
        Tisztelt Doktornő! A mai napon kapott válaszát nagyon köszönöm! Azt írta, hogy az április 21-én küldött kép alapján övsömöröm volt. A kérdésem továbbá az volna, hogy miért alakulhatott ki? Esetleg közre játszhat bármilyen kóros...
        Tisztelt Doktor! Tegnapelott a kertben voktam, vetemenyeztem es azt vettem eszre hogy viszket a csuklom, raneztem es piros kiutesek voltak rajta! Viszket es meleg is ott a bor! Nem tudom mi lehet ez? Kerem adjon tanacsot! Tisztelettel: Eva
        Tisztelt Doktornő! A képen látható, piros foltok kb egy hete jelentek meg. Kezdetben aprók voltak, majd rosszabbodott. Lábszáron, lábfejen, karon, kézfejen, tenyéren van. Mitől lehet, mi a teendő? Köszönöm!
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámat pár napja műtötték. Szövettani lelete a következő: Makroszkópos leírás: Bőrdarabka felszínén 14 mm átmérőjű vörhenyes peremű szürkés folt Mikroszkópos leírás: A vizsgálati minta bőrdarabka,...