• Mikor szünnek meg az A vitamin tuladagolás tünetei?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Problémám:A vitamint szedtem amit a bőrgyógyász irt fel E vitaminnal kiegészitve.De véletlenül kicsit(nem sokkal) több ideig szedtem mint a kura.2 hétig kellett volna én 3 hétig szedtem.2 hete hagytam abba.És kb 2 hete vettem észre hogy elkezdett hullani a hajam.Utánaolvastam a neten és azt találtam hogy ez valószinöü az A vitamin tuladagolás miatt lehet.Ez valóban igy van?És ha igen el fog mulni?és kb mennyi idő mulva?Kérem válaszoljon mert negyon kétségbe vagyok már esve a hajhullás miatt soha nem volt ilyen problémám.Köszönöm szépen

        WEBBeteg szakértő válasza a vitamin túladagolás témában

        Kedves Kérdező!

        Nem valószínű, hogy túladagolta volna az A-vitamint, de ha mégis magasabb lenne a szintje a szervezetében, viszonylag hosszabb idő míg kiürül, mivel zsírban oldódó vitaminról van szó. Ezzel párhuzamosan a hajhullás spontán rendeződik, amennyiben ez áll a hátterében (valószínűbb, hogy valamilyen lezajlott enyhébb gyulladás vagy pszichés stressz) válthatta ki.

        Tisztelettel:  Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-06-03 14:05:09; Megválaszolva: 2011. július 29., 11:28

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...
        Kedves Doktor úr/nő! Körülbelül 3 héttel ezelőtt kaptam a fogamra dalacint amit kb hét hete abba is hagytam közben alakult ki de nem rögtön a bőrkiütésem. Azóta szedtem antihisztamint, egy hete már, de nem látok változást, sőt rosszabb...
        Tisztelt DoktorÚr/Nő! Olyan problémával fordulnék önhöz hogy valószinűleg nemibetegséget kaphattam el, a napokban a makkomon és körülötte fehéres pöttyök és kisebb duzzanat jelentkezett, a barátnőmmvel volt szexuális kapcsolatom óta, 2...
        Tisztelt Doktor Úr /Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. Tegnap kaptam meg az eredményt, viszont időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. A leletem most kaptam meg, de időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.