• Allergia?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        2 napja spontán megjelentek rajtam csalánkiütés-szerű foltok, a lábamon és a karomon. Fogalmam sincs mitől van, próbáltam végigfuttatni magamban a lehetséges okokat, de emlékszem semmi olyasmire, amivel kapcsolatba kerülve az említett tünetek lépjenek fel. Rovarcsípésre gondoltam először, bár attól eddig nem voltak ilyen reakcióim. A szúrás helyén mindig volt 1 rövid ideig folt, de csak ott, máshová nem terjedt át. Előző 2 napon pedig napi 1x Algopirint vettem be, láz és fejfájás enyhítésére. Igaz sose volt a gyógyszerektől semmilyen bajom, neten utánnaolvasva találtam olyasmiket, hogy bár ha soha nem is okoztak semmilyen tünetet, idővel előjöhetnek allergiás reakciók. Persze tudom azt is, hogy a nem szakértő ember rendesen félrediagnosztizálhatja magát ha fórumokon és egyéb helyeken próbál rájönni a probléma forrására... Vagy talán csak a rossz lelki állapotom okozza, nem tudom... De kissé kétségbeejtő... A különböző kenőcsök nem használnak, sőt egyiktől még jobban be is vörösödtek a foltok...

        Ön szerint mit tehetnék? Mi lehet az okozója a kiütéseknek?

        Válaszát előre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a csalánkiütés témában

         Tisztelt Kérdező!

        Gyógyszerallergia nem szokott csak a végtagokra lokalizálódni. Valószínűbb a csípéses eredet, lehet pók vagy bolhacsípés is. Tud venni a patikában recept nélkül olajos rázókeveréket, próbálja meg.

        Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-06-04 17:22:05; Megválaszolva: 2011. október 04., 14:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...
        Kedves Doktor úr/nő! Körülbelül 3 héttel ezelőtt kaptam a fogamra dalacint amit kb hét hete abba is hagytam közben alakult ki de nem rögtön a bőrkiütésem. Azóta szedtem antihisztamint, egy hete már, de nem látok változást, sőt rosszabb...
        Tisztelt DoktorÚr/Nő! Olyan problémával fordulnék önhöz hogy valószinűleg nemibetegséget kaphattam el, a napokban a makkomon és körülötte fehéres pöttyök és kisebb duzzanat jelentkezett, a barátnőmmvel volt szexuális kapcsolatom óta, 2...
        Tisztelt Doktor Úr /Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. Tegnap kaptam meg az eredményt, viszont időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. A leletem most kaptam meg, de időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.