• Aknenormin, Sotret, Gravida

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr!

        1,5 évig szedtem az Aknenormin, illetve Sotret nevű gyógyszereket. Március elején hagytam abba. Azt a választ kaptam, hogy 3 hónap alatt biztosan kiürül a szervezetemből, ezért ha lejár ez a várakozási idő, akkor nyugodtan vállalhatunk gyermeket. Az lenne a kérdésem, hogy a magzatvédő vitamint mikortól kezdhetem el szedni? Ha már letelt a 3 hónap? Mert az Aknenonrmin magas A-vitamin tartalmú készítmény, és a Gravidában is megtalálható az A-vitamin.

        Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a gyermekvállalás témában

        Kedves Kérdező!

        Az isotretinoin hatóanyag valóban A-vitamin származék, ezért A-viaminnal együtt szedése nem javasolt, de miután kiürült a szervezetéből, nyugodtan szedhet A-vitamint is tartalmazó készítményt, ezek csak a napi szükséges vitamin mennyiség egy részét fedezik, nem kell tartania túladagolástól. A magzatvédő vitamin szedését, amennyiben Önnél nem áll fenn olyan alapbetegség, mely miatt a nőgyógyász javasolta a terhesség előtti szedését, akkor elég, ha csak a terhesség alatt szedi. Táplálkozzon egészségesen, egyen sok nyers gyümölcsöt, zöldséget, a szükséges vitamin mennyiséget úgy is beviheti.

         

        Üdvözlettel: Dr. Varga Viktória, bőrgyógyász

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-21 09:49:55; Megválaszolva: 2011. október 03., 09:05

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...
        Tisztelt Doktonrő! A talpamon a képeken látható foltok vannak. Már próbáltam fertőtlenítővel kezelni, de sajnos nem használ. Kellemetlen szaga nincs, csak a bőr keményedik meg. Mit tudok vele tenni? Mi ez a betegség?
        Tisztelt Dr Nő!!Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott!!Fáj,viszket,húzódik,pattanásos lett,kipirosodott,lyukacsos lett!!Képet mellékeltem!!Mit lehet az oka??Válaszát előre is köszönöm!!Tisztelettel Kata
        Kedves Dr.Nő!Olyan problémám volna hogy hajlamos vagyok combtő és lágyék izzadásra,sokszor befülled a munkásruha miatt és emiatt viszkető,égető iritáció keletkezik a lágyékom és a herezacskó között.Canesten krémmel kezeltem ami úgy...
        Üdvözlöm! 1hete már hogy megjelent a karomon egy vörös kemény duzzanat, biztos valami csípés de nem elmúlt hanem lila lett es körülötte lettek kis apró sárgás hólyag szerűek. 2szer kentem fenistilel meg egyszer Tetran kenőccsel. Érdemes...
        Kedves Dr. Bodnár Edina! Csatoltam önnek kettő képet. Érdeklődnék, hogy ön szerint mi lehet a combomon az a "csomó"? 1 éve volt szinte majdnem ugyan ilyen csomó nem sokkal a mostani csomó alatt. Akkor a sebész cisztát állapított meg, amit ki...
        Tisztelt Doktornő! A mai napon kapott válaszát nagyon köszönöm! Azt írta, hogy az április 21-én küldött kép alapján övsömöröm volt. A kérdésem továbbá az volna, hogy miért alakulhatott ki? Esetleg közre játszhat bármilyen kóros...
        Tisztelt Doktor! Tegnapelott a kertben voktam, vetemenyeztem es azt vettem eszre hogy viszket a csuklom, raneztem es piros kiutesek voltak rajta! Viszket es meleg is ott a bor! Nem tudom mi lehet ez? Kerem adjon tanacsot! Tisztelettel: Eva
        Tisztelt Doktornő! A képen látható, piros foltok kb egy hete jelentek meg. Kezdetben aprók voltak, majd rosszabbodott. Lábszáron, lábfejen, karon, kézfejen, tenyéren van. Mitől lehet, mi a teendő? Köszönöm!
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámat pár napja műtötték. Szövettani lelete a következő: Makroszkópos leírás: Bőrdarabka felszínén 14 mm átmérőjű vörhenyes peremű szürkés folt Mikroszkópos leírás: A vizsgálati minta bőrdarabka,...