• Pattanás.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Már öt hónapja szedem a sortetet a pattanásaimra, a bőrgyógyászom azt mondta hogy 6 hónapig kell szednem, napi 20 mg-ot szedek belőle. A bőröm valamellyest elkezdett javulni, de még mindíg nagyon csúnya pattanások jönnek ki főleg az arcomon, de a hátamon is elő jön egy egy nagyobb patti, ezenkívül a gyógyszertől eléggé kiszárad az arcom, főleg a szám:( Az lenne a kérdésem hogy a kúra befejtével várható még javulás, egyáltalán fogok tényleges javulást látni, mert elég elkeserítő a helyzet? És ha befejeztem, az esetleges javulás meddig tart, meszűnnek teljesen a tüneteim? Valamint azt szeretném még kérdezni hogy a pattanások után maradt csúnya hegeket, piros foltokat mivel lehetne halványítani illetve eltűntetni? A Roacuttan hatásosabb mint a sotret?, mert azt olvastam hogy lényegében ugyanaz a hatóanyaguk, mégis a roacuttanról többet hallottam. Válaszát előre is köszönöm!!

        WEBBeteg szakértő válasza a pattanás témában

        Tisztelt Kérdező!

        Addig kellene szedni a gyógyszert, míg tünetmentes nem lesz, mert miután abbahagyja a gyógyszert már nem várható lényeges javulás. A piros hegek fél-egy év alatt maguktól is elhalványulnak, addig nem érdemes hozzányúlni. A Roaccutan és a Sotret hatóanyaga uaz, de a Roaccutant kissé hatékonyabbnak találom.
         

         

         

        Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-30 22:51:53; Megválaszolva: 2011. szeptember 21., 18:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...
        Kedves Doktor úr/nő! Körülbelül 3 héttel ezelőtt kaptam a fogamra dalacint amit kb hét hete abba is hagytam közben alakult ki de nem rögtön a bőrkiütésem. Azóta szedtem antihisztamint, egy hete már, de nem látok változást, sőt rosszabb...
        Tisztelt DoktorÚr/Nő! Olyan problémával fordulnék önhöz hogy valószinűleg nemibetegséget kaphattam el, a napokban a makkomon és körülötte fehéres pöttyök és kisebb duzzanat jelentkezett, a barátnőmmvel volt szexuális kapcsolatom óta, 2...
        Tisztelt Doktor Úr /Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. Tegnap kaptam meg az eredményt, viszont időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. A leletem most kaptam meg, de időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.