• Roaccutan mellékhatás2

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!Irtam hogy nem rendszeres a menstruációm a roaccutan mellett illetve kérdeztem hogy hathat-e az anyagcserére?Irta hogy megváltoztatja a máj müködését ezért lehetnek ezen tünetek.Ha abbahagyom meg fog oldódni ez a probléma?illetve még az lenne a kérdésem ha felfüggeszteném a kurát és pár hónap mulva kezdem előről az olyan mintah eddig nem is szedtem volna és kezdődik előröl hogy be kell szedni a 120szorost?illetve mi lehet a kura alatt a legkisebb dózis?a bőrgyógyászom azt modta hogy szedjek 3 naponta 20 mg-ot és meg fog szünni minden mellékhatás és ez nem számitana a kura abbahagyásának..Ez igy van?Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a Roaccutan témában

        Tisztelt Kérdező!

        Igen,megoldódik a probléma. Ha abbahagyja, kb. 1 hónap múlva kiürül  a szervezetből a gyógyszer, és akkor újból el kell kezdeni a kúrát. A bőrgyógyásza jót mondott, 3 naponta 20mg-al nyugodtan szedheti a Roaccutant. A legkisebb dózis 10mg 6nap.

         Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-10 21:43:21; Megválaszolva: 2011. szeptember 13., 13:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő, 2 nappal ezelőtt apró fehér, mitesszer nagyságú pöttyök jelentek meg a számon, a felső ajkamon főképp. Az ajak szélein csoportosan, a közepe fele néhány pötty izoláltan. Csak nyelvvel érezni őket, teljesen...
        Üdvözlöm, Egy olyan problémám van, hogy a péniszem felső bőrrészén először egy 10 forintos nagyságú körben pirosság lett. Elmentem vele urológushoz, és azt mondta, hogy nem tudja mi lehet, és 2-3 héten belül ha nem tűnik el akkor menjek...
        Tisztelt Doktorúr/nő! Körülbelül fél éve kezdődött, hogy az államon viszkető, piros pöttyök kezdtek előjönni. Először még csak kicsit aztán egyre csúnyább lett. A mostani állapot enyhébb, volt, hogy ennél sokkal pirosabb volt és...
        Tisztelt Doktornő/Úr! Hátamon van anyajegy,szombaton többször viszkedt. Estére szabálytalan piros folt lett körülötte. Vasárnapra nagyon furcsa 3 csáp szerű piros csík lett rajta, ami visszakunkorodik. Majdnem egyenlő távolságban. 2 és fél...
        Tisztelt Doktornő/Úr! 2 hete véletlelnül Savó penészeltávolító spray került az ételemre (kb. 2 pötty), utána az arcom teljesen kipattogott (nem tudom hogy van e köze hozzá) és aggódom, hogy további problémákat okoz. Önnek mi a...
        Tisztelt Doktor úr /nő Július végén mélyvénás trombózis alakult ki a bal vádlimban. Azóta véralvadásgátlót szedek (xarelto 20mg/nap) Genetikai vizsgálat január 4-én lesz, feltételezett trombózis hajlam miatt. Az lenne a kérdésem, hogy a...
        Üdvözlöm! A képen látható, hogy az államon lévő pattanás alatt keletkezett egy piros folt.Ezen a folton a bőröm száraz,kemény, mint egy seb.Próbáltam kenegetni, de attól csak vörösebb lett.Nem tudom mi lehet ez és mit tegyek.
        Tisztelt Doktornő ! Kb. két hónapja kis vörös folt jelent a péniszemen, a fityma belső felületén, ami komolyabb panaszt nem okozott, nem fájt, vagy viszketett. Próbáltam vény nélkül kapható krémekkel kezelni (Canesten, Betadine) de nem...
        Az ügyben szeretnék érdeklődni,hogy tudom hogy a szövettani vizsgálat az irányadó,de ránézésre malignusnak néz ki?Ami a lokalizációt illeti,a hátamon van,70-80 mm nagyságú.Mindenképpen szakorvoshoz fordulok vele amint lehet,csak...
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Nagyon zsíros, pattanásos az arcbőröm. Az utóbbi idökben a hajam is nagyon elkezdett zsírosodni, már naponta kell megmosnom. Ráadásul a fenekemen is sok a pattanás, hol kissebbek, hol nagyobbak, de mindig van....