• Fogamzásgátló bőr

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!nekem azzal kapcsolatban lenne kérdésem hogy 2.5 hónapja szedem a roaccutant a fogamzásgátlót pedig egy hónapja hagytam abba.Már egész szépen rendbejött az arcom a kezdeti romlási perióduson egy hónap alatt tulvoltam eléggé száradt a bőröm is most viszon ujra elkezdett kicsit zsirosodni ,kicsit tágabbak a pórusok(amik már eddig teljesen összehuzódtak és egy pattanás is kijött:( pedig továbbra is 30 mg-t szedek.Ez betudható a fogamzásgátló abbahagyásának vagy netalán nekem a roaccutan nem hat?vagy nem tudom eléggé kétségbeestem.Fogamzásgátlót viszont többet nem szedhetek mert trombózishajlamom van(ezért kellett abbahagynom).és döntöttem inkább a roaccutan mellett meg a fogamzásgátló amugy se sokat segitett a bőrömön...Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a Pattanásos bőr témában

        Tisztelt Kérdező!

        Igen, ez a fogamzásgátló abbahagyása miatt következett be, de ne aggódjon a Roaccutan teljesen rendbe  fogja hozni a bőrét.

         Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-29 09:12:34; Megválaszolva: 2011. augusztus 26., 11:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztel Doktornő! Kicsit több mint fél éve pirosas foltok jelentek meg a mellkasomon. Ezek a foltok néha halványulnak, néha pedig erősödnek. Fájdalmat nem érzek, de a nyakam környékén néha viszkető érzést érzek, bár ott foltok pont...
        Kedves Doktornő! Egy kérdéssel fordulnék önhöz, amire eddig még nem igazán találtam választ. 25 éves férfi vagyok, elég gyorsan sikerül megkopaszodnom, eddig ez nagyon zavart is, de most jött egy ettől is rosszabb. Szakállas vagyok és...
        Azt hiszem 1-1,5 éve megjelent a péniszem fölött egy pattanás, de ez szokatlanul nagy volt. Kinyomtam és ugyanazon helyen időközönként előjön egy ugyanilyen típusú valami. Most amikor kinyomtam először valami fehéres váladék jött, aztán...
        Tisztelt Doktornő! kb. 20 évvel ezelőtt jelentkezett nálam először a herpesz tünete. Azóta egyre ritkábban, viszonylag rövid ideig látható a nemi szervemen.(Most például kb. fél év után jelent meg és Lisin hatására vissza is...
        Kedves Doktornő! Viszkető,piros pöttyök lettek a fenekemen egy kb.tenyérnyi részen! Nem tudom mi lehet ez,de igen kellemetlen és csúnya!Képet nem tudok csatolni, mert nem tudok 1MByte alá menni! Köszönöm válaszát!
        Kedves Doktornő/ Doktor Úr! Szeretnék segítséget,illetve tanácsot kérni bőrproblémámra. Az utóbbi időben túlzottan száraznak éreztem a bőrőm az egész testemen és az arcomon is. Próbálkoztam számtalan zsíros krémmel, illetve...
        Tisztelt Doktornő! Mi lehet ez? Köszönettel
        Tisztelt Doktor úr! Székelés után rendszeresen végzek intim mosakodást tiszta langyos vízzel. Kb.3 hete a végbél nyílásom körül először egy,majd néhány nap múlva több apró 1-2 mm kiemelkedésű göböt észlelek. Ezek a göbök nem...
        Kedves Dr.nő! Bőrkiütésem van már kb 5éve.Egy hétig voltam kórházban kivizsgáláson és semmi rossz eredmény nem jött ki a vizsgálatok során.Bőrgyógyászom javasolta hogy a rossz fogaimat csináltassam meg mert lehet azok okozzák,tanácsát...
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...