• Haj és roaccutan2

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Köszönöm szépen a válaszát.Amugy ez akkor tényleg furcsa mert szedek mellé fogamzásgátlót és pont a diane 35-t már 10 hónapja ami nem oldotta meg a bőrproblémáimat ezért kezdtem el 5 hónapja a roaccutant is szedni.Akkor most már egyáltalán nem értem miért lehetnek a pattanások hajzsirosodás mert ha a hormonok miatt akkor a diane segitett volna nem?vérképem jó,fogaim is fül orr gégészeti problémám sincs.Ráadásul a diane 35-t nem sokára abba is fogom hagyni(bőrgyógyásszal megbeszéltem tudom hogy nem lehet teherbeesni a roaccutan mellett)mert sok problémám van vele.Most a kérdésem az lenne hogy ebben az esetben mitől lehetnek a bőr problémáim és hogy a roaccután Ön szerint meg fogja oldani?Igazából nem annyira vészes a helyzet de engem mégis zavar...Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a zsíros haj témában

        Tisztelt Kérdező!

        A hajzsírosodás egyetlen oka a faggyúmirigy túlműködés, amit a férfihormonok serkentenek, ezért ha abbahagyja a Diane 35 szedését a hajzsírosodás romlani fog.  

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-12-22 10:26:42; Megválaszolva: 2011. augusztus 22., 10:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt orvosok Olyan problémàm van pàr hónapja a combhajlat és nemi szerv körül nagy gyulladt csomók lesznek amik többnyire maguktól kifakadnak van amelyik nem és visszahúzódik aztàn később ujra begyullad nagyon fàjdalmas Előfordult màr...
        Kiütés jelent meg a péniszemen, méretre akkora mint egy pattanás, a tövénél van ahol kezd szőrösödni, piros, nem váladékozik, ha hozzáérek fáj, rendszeresen maszturbálok, rendrendszeresen mosakodok, képet itt nem tudok mellékelni mert...
        Tisztelt Doktornő! 13éves lányomnál 4napja viszkető piros kiütések jelentkeztek.Haziorvosnál voltunk pénteken,gombara gyanakodott amire exoderil krémet javasolt(hasznaljuk) amíg bőrgyógyászhoz nem jutunk(szerdára van időpontunk) Aggaszt a...
        Egyik nap este tusfürdővel megmostam a makkot,ezután eléggé csípett. Más nap is éreztem,hogy fáj. A második napra piros lett,begyulladt. Úgy gondolom ez a tusfürdőtől van. Olykor viszket és picit fáj. Előtte még sosem volt ilyen...
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...