• Szójavit forte

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Webdoktor!Most fogom abbahagyni a diane 35 szedését mert elég sok mellékhatás jött ki rajtam többek között pl mióta szedem a hajam is hullani kezdett ami eddig nem volt jellemző.Félek az abbahagyástól főleg a hajhullás terén hogy még rosszabb lesz.Önnek mi erről a véleménye?Egyik ismerősöm ajánlotta hogy szedés abbahagyása után szedjek szójavit fortet ami segitségével kicsit hamarabb helyreáll a szervezet hormon szintje.Ez igaz,segitene?Már most elkezdtem revalid kapszulát szedni illetve hajszeszt is vettem hátha segit valamit.Tanácsát,véleményét előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        A Diane 35 a fokozott hím nemi homron túlsúly és az amiatti hajhullás és fokozott pattanásokara van. Mivel magának a gyógyszer mellett hullik a haja, akkor ott bizony valami más van. A leggyakrabban valami góc a szervezetben. Tehát el kell mennie góckutatásra, amit meg kell csinálni, mivel emiatt lehet a hajhullás. Sőt biztosan. Szóval menjen el bőrgyógyászhoz, aki elküldi nődikohoz, majd fogászhoz, majd fülészhez, és ki kell deríteni mi okozza magának a hajhullást.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!


           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-21 22:27:30; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 17:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktonrő! A talpamon a képeken látható foltok vannak. Már próbáltam fertőtlenítővel kezelni, de sajnos nem használ. Kellemetlen szaga nincs, csak a bőr keményedik meg. Mit tudok vele tenni? Mi ez a betegség?
        Tisztelt Dr Nő!!Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott!!Fáj,viszket,húzódik,pattanásos lett,kipirosodott,lyukacsos lett!!Képet mellékeltem!!Mit lehet az oka??Válaszát előre is köszönöm!!Tisztelettel Kata
        Kedves Dr.Nő!Olyan problémám volna hogy hajlamos vagyok combtő és lágyék izzadásra,sokszor befülled a munkásruha miatt és emiatt viszkető,égető iritáció keletkezik a lágyékom és a herezacskó között.Canesten krémmel kezeltem ami úgy...
        Üdvözlöm! 1hete már hogy megjelent a karomon egy vörös kemény duzzanat, biztos valami csípés de nem elmúlt hanem lila lett es körülötte lettek kis apró sárgás hólyag szerűek. 2szer kentem fenistilel meg egyszer Tetran kenőccsel. Érdemes...
        Kedves Dr. Bodnár Edina! Csatoltam önnek kettő képet. Érdeklődnék, hogy ön szerint mi lehet a combomon az a "csomó"? 1 éve volt szinte majdnem ugyan ilyen csomó nem sokkal a mostani csomó alatt. Akkor a sebész cisztát állapított meg, amit ki...
        Tisztelt Doktornő! A mai napon kapott válaszát nagyon köszönöm! Azt írta, hogy az április 21-én küldött kép alapján övsömöröm volt. A kérdésem továbbá az volna, hogy miért alakulhatott ki? Esetleg közre játszhat bármilyen kóros...
        Tisztelt Doktor! Tegnapelott a kertben voktam, vetemenyeztem es azt vettem eszre hogy viszket a csuklom, raneztem es piros kiutesek voltak rajta! Viszket es meleg is ott a bor! Nem tudom mi lehet ez? Kerem adjon tanacsot! Tisztelettel: Eva
        Tisztelt Doktornő! A képen látható, piros foltok kb egy hete jelentek meg. Kezdetben aprók voltak, majd rosszabbodott. Lábszáron, lábfejen, karon, kézfejen, tenyéren van. Mitől lehet, mi a teendő? Köszönöm!
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámat pár napja műtötték. Szövettani lelete a következő: Makroszkópos leírás: Bőrdarabka felszínén 14 mm átmérőjű vörhenyes peremű szürkés folt Mikroszkópos leírás: A vizsgálati minta bőrdarabka,...
        Udvozlom! Kb. 1 evvel ezelott kezdodtek el a fenek koruli viszketo problemaim, van az anusztol egy kb. 5-6 cm-re balra egy nagyon kicsi pukli, epp hogy erezni lehet, ott szokott viszketni. Sokszor addig kaparom, amig egyfajta nedvesseg jon belole, nem...