• Pattanás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!Már több kérdést is feltettem Önnek a roaccutannal kapcsolatban és nagyon szépen köszönöm eddigi válaszait.Ma voltam vissza a bőrgyógyászhoz felirta a roaccutant.De 40 mg-t kell szedjek naponta és egy hónap mulva kell visszamenni.Azt mondta hogy kb 5-6 hónapig kellesz szedni.Ő is azt tanácsolta hogy még szedjem kb 3 hónapig a diane 35öt és utána hagyjam abba ugyhogy akkor még kibirom ezt a pár hónapot.Na mármost csak annyi kérdésem lenne hogy mire számithatok ha ilyen nagy dózisban szedem és még nem hagyom abba a dianet?Kb meddig lesz rosszabb a bőröm állapota mennyivel lesz rosszabb(most nincs rajtam pattanás csak iszonyatosan zsiros)és meddig fog ez az állapot tartani?A bőrgyógyász azt mondta hogy egyáltalán nem biztos hogy rosszabb lesz de ebben kételkedem mert olyan esetről is hallottam hogy nem tudott vki egy hónapig kimenni az utcára annyi kijött.Meg még annyi kérdésem lenne hogy akkor ha kb három hónapos szedés után abba hagyom a dianet nem lesz semmi következménye(csunya bőr) mert már alig várom hogy abba tudjam hagyni..Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a pattanás témában

        Tisztelt Kérdező!

         Ugyanaz vonatkozik 40mg Roaccutan szedésére, mint 30mg-ra (mert testsúlyra számítjuk ki a dózist: 0,5mg/tskg).

         Dr. Bodnár Edina

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-14 21:41:19; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 14:32

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Bőrgyógyász Szakorvos! Hozzávetőlegesen 2,5 évvel ezelőtt kezdődött a problémám.A hátam jobb oldali bőrfelületén viszkető, kitüremkedő kiütések, melyekből eleinte csak egy-két db volt, majd idővel több lett belőlük.Meleg...
        15 hós kisfiamnak október óta van a nyakán egy kis narancsos színű kinövés. Kezdetben akkora volt, és éppen úgy is nézett ki, mint egy apró paradicsommag.Körzetis bőrgyógyász látta, a diagnózis szerint xanthogranuloma juvenile, és nincs...
        Üdv! Egy hólyag vagy nem is tudom minek nevezzem évekkel ezelőtt megjelent a péniszemen a makkon. Fehér színű, Nem lapos, kissé ki dudorodik a bőr felületéből, apró de kemény, néha szúr, viszket. egy darab van belőle. Nemi életet nem...
        Kedves Doktornő! Édesanyám néhány nappal ezelőtt övsömör betegséget kapott. A nagyobb hólyagok a tarkón és a bal vállöv területén jelentek meg, majd a fertőzött terület átterjedt a bal vállra és a bal lapocka feletti részre. Sajnos...
        Szép napot! Az elmúlt kb egy másfél hónapban megjelent egy halvány sötét csík a hüvelykujj körmöm alatt. Az iránt érdeklődnék hogy mi lehet az oka, és mi a teendő vele?
        Kisfiam 3,5 éves. Kb. 10 napja a hátán és mellkasán érdessé vált a bőr. Olyan, mintha libabőrös lenne folyamatosan. Kb. 1 hete a kézfején is megjelent ez az érdesség. A tenyere kicsit olyan, mintha kiázott volna a vízben. A körömágyak...
        Tisztelt Címzett! 2 éve felnőttkori aknéval küzdök, tinédzser koromban tiszta volt az arcbőröm. Az utóbbi 2 évben nagyon mély, gyulladt, gennyes kelések jelentek meg az arcomon, hol jobban hol rosszabb állapotban volt. Az összefüggést nem...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Lassan 1 hete viszket a bal mellbimbóm.de csak az,a másik nem.2 napja a mellem alatt kipirosodott a bőr.sem a mellbimbómon,sem a mellemen nem találtam semmi elváltozást.már máskor is előfordult,hogy viszketett ugyanez...
        Tisztelt Doktor Nő ! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy pár hónapja a hasam alján kis szemölcsszerű dolgok alakultak ki. Csípéseknek gondoltam őket, mert megcsípett valami. De nem akarnak elmúlni. Nem viszket nem is érzem őket.5 darab...
        Kedves Szakértő! Minden bizonnyal intim gombás fertőzésről van szó, mert a Canesten weboldalán az 5 felsorolt tünetből 4 stimmel. - Viszketés a makkon és a fityma belső felszínén - Kivörösödés - Duzzanat (a bőr megduzzatt) - Fehéres,...