• Roaccutan sokadik:)

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!Köszönöm szépen eddigi válaszait de még lenne egy-két kérdésem a gyógyszerrel kapcsolatban. 1.Miért kell mindenképpen fogamzásgátlóval együtt szedni?Csak a terhesség kizárása miatt vagy csak együtt hatásos? 2.Ön szerint ha abbahagynám a diane35 szedését és nem szednék mellé fogamzásgátlót(biztosan nem élnék nemi életet a kura alatt nincs barátom)akkor is kb 1-2 hónapig tartana a rosszabb periódus?igazából a jövőben nem nagyon szeretnék már fogamzásgátlót szedni mert egy vérvétel során kiderült hogy sajnos nagyszülőktől örököltem a trombózis hajlamot igy jobb vigyázni. 3.Ön szerint(persze tudom hogy ezt nem lehet előre megjósolni)kb mennyire lesz rossz?Mert az egyik ismerősöm azt mondta hogy neki a kura elején iszonyat csunya lett a bőre kb egy hónapig ki se mert menni az utcára..ettől azért kicsit félek:(jelenleg nincs rajtam pattanás de a bőröm nagyon hamar zsirosodik kb óránként kifénylik és igy is jobb rosszabb periódusok váltják egymást.Rosszabbon egy-két nagyobb pattanást illetve pár kicsit értek illetve ugye még a piros foltok stb..:( 4.Ez a gyógyszer ugye nem okozhat értágulatot? 5.Ha mégis ugy döntenék hogy ahogy Ön tanácsolta kb még négy hónapig szedném a diane35öt akkor kb milyen romlásra számithatok? 6.Ez az utolsó:)Mindenképpen a ciklus 2.vagy 3. napján kell elkezdeni a szedést?Miért? Elnézést a sok kérdésért csak szeretnék minél többet megtudni mielőtt belevágok a kurába..Válaszát nagyon szépen köszönöm ujból előre is

        WEBBeteg szakértő válasza a pattanás témában

        Tisztrelt Kérdező!

        1., magzatkárosító hatású
        2., a Roaccutan egyedül szedve kb. 2-3hónapig ronthat a bőr állapotán
        3., sajnos nem lehet megjósolni, van olyan akinek egyáltalán nem okoz romlást, és van olyan akinek olyan csúnya lesz, hogy nem mer kimenni az utcára
        4., nem okoz értágulatot
        5., akkor csak minimális romlás lenne
        6., a Roaccutant bármikor el lehet kezdeni, nem kell a menstruációs ciklushoz igazodni  

         Dr. Bodnár Edina

         

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2008-11-13 23:11:13; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 13:57

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...
        Tisztelt Doktonrő! A talpamon a képeken látható foltok vannak. Már próbáltam fertőtlenítővel kezelni, de sajnos nem használ. Kellemetlen szaga nincs, csak a bőr keményedik meg. Mit tudok vele tenni? Mi ez a betegség?
        Tisztelt Dr Nő!!Az arcbőröm 2hónap alatt megváltozott!!Fáj,viszket,húzódik,pattanásos lett,kipirosodott,lyukacsos lett!!Képet mellékeltem!!Mit lehet az oka??Válaszát előre is köszönöm!!Tisztelettel Kata
        Kedves Dr.Nő!Olyan problémám volna hogy hajlamos vagyok combtő és lágyék izzadásra,sokszor befülled a munkásruha miatt és emiatt viszkető,égető iritáció keletkezik a lágyékom és a herezacskó között.Canesten krémmel kezeltem ami úgy...
        Üdvözlöm! 1hete már hogy megjelent a karomon egy vörös kemény duzzanat, biztos valami csípés de nem elmúlt hanem lila lett es körülötte lettek kis apró sárgás hólyag szerűek. 2szer kentem fenistilel meg egyszer Tetran kenőccsel. Érdemes...
        Kedves Dr. Bodnár Edina! Csatoltam önnek kettő képet. Érdeklődnék, hogy ön szerint mi lehet a combomon az a "csomó"? 1 éve volt szinte majdnem ugyan ilyen csomó nem sokkal a mostani csomó alatt. Akkor a sebész cisztát állapított meg, amit ki...
        Tisztelt Doktornő! A mai napon kapott válaszát nagyon köszönöm! Azt írta, hogy az április 21-én küldött kép alapján övsömöröm volt. A kérdésem továbbá az volna, hogy miért alakulhatott ki? Esetleg közre játszhat bármilyen kóros...
        Tisztelt Doktor! Tegnapelott a kertben voktam, vetemenyeztem es azt vettem eszre hogy viszket a csuklom, raneztem es piros kiutesek voltak rajta! Viszket es meleg is ott a bor! Nem tudom mi lehet ez? Kerem adjon tanacsot! Tisztelettel: Eva
        Tisztelt Doktornő! A képen látható, piros foltok kb egy hete jelentek meg. Kezdetben aprók voltak, majd rosszabbodott. Lábszáron, lábfejen, karon, kézfejen, tenyéren van. Mitől lehet, mi a teendő? Köszönöm!
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámat pár napja műtötték. Szövettani lelete a következő: Makroszkópos leírás: Bőrdarabka felszínén 14 mm átmérőjű vörhenyes peremű szürkés folt Mikroszkópos leírás: A vizsgálati minta bőrdarabka,...