• Roaccutan2

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!Köszönöm szépen a válaszát.Még annyi kérdésem lenne ha elkezdem a roaccutant és áttérnék egy alacsonyabb hormontartalmu fogamzásgátlóra a szedés kezdésével egy időben akkor is romlani fog a bőröm állapota?És ez kb mennyi ideig fog tartani?Illetve vagy ha ugy csinálnám ahogy Ön tanácsolta hogy majd a kezelés 4.hónapján hagyom abba a diane35öt akkor már nem lesz ezért visszaesés?illetve még annyi kérdésem lenne hogy a roaccutan minden esetben segit?Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a Pattanásos bőr témában

         Tisztelt Kérdező!

        Sajnos romlani fog, ha más fogamzásgátlóra tér át. Ha kb. 4 hónapig szedi a Roaccutant és a Diane35-öt együtt, és csak utána hagyja abba a Diane35 szedését, akkor nagyon valószínű, hogy nem lesz visszaesés. A Roaccutan csaknem minden esetben hatásos, de ez nem jelent 100%-ot, azért vannak kivételek.

         

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-10 18:05:52; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 10:34

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt orvosok Olyan problémàm van pàr hónapja a combhajlat és nemi szerv körül nagy gyulladt csomók lesznek amik többnyire maguktól kifakadnak van amelyik nem és visszahúzódik aztàn később ujra begyullad nagyon fàjdalmas Előfordult màr...
        Kiütés jelent meg a péniszemen, méretre akkora mint egy pattanás, a tövénél van ahol kezd szőrösödni, piros, nem váladékozik, ha hozzáérek fáj, rendszeresen maszturbálok, rendrendszeresen mosakodok, képet itt nem tudok mellékelni mert...
        Tisztelt Doktornő! 13éves lányomnál 4napja viszkető piros kiütések jelentkeztek.Haziorvosnál voltunk pénteken,gombara gyanakodott amire exoderil krémet javasolt(hasznaljuk) amíg bőrgyógyászhoz nem jutunk(szerdára van időpontunk) Aggaszt a...
        Egyik nap este tusfürdővel megmostam a makkot,ezután eléggé csípett. Más nap is éreztem,hogy fáj. A második napra piros lett,begyulladt. Úgy gondolom ez a tusfürdőtől van. Olykor viszket és picit fáj. Előtte még sosem volt ilyen...
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...