• Éjszakai munkavégzés után szárazság

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt DoktorNő/Úr! 3 éve fejeztem be egy 1 éves Roaccutan kúrát, azonban még azóta is jelentkeznek a kiszáradás tűnetei leginkább az arcbőrön és az ajkaimon. Éjszakai munkavégzés után sokkal erőteljesebben szárad a testem, nincs étvágyam, rossz a közérzetem. Laborvizsgálat eredményein is látszik hogy a bilirubin a normális érték 2-3-szorosa. Sajnos Gilbert kórt is diagnosztizáltak, de az éjszakai munkavégzést nem szeretném abbahagyni. Mit tehetnék? Milyen orvoshoz kell ilyen esetben fordulni?

        Dr. Bodnár Edina válasza a bőr szárazság témában

        Nem hiszem, hogy a Roaccutan okozza a problémát. Az emelkedett bilirubin szint miatt belgyógyászati vizsgálatot, a rossz közérzet, étvàgytalanság miatt pedig endokrinológiai vizsgálatot (hypothyreosis?) javaslok.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. július 19., 10:48; Megválaszolva: 2017. augusztus 10., 13:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztel Doktornő! Kicsit több mint fél éve pirosas foltok jelentek meg a mellkasomon. Ezek a foltok néha halványulnak, néha pedig erősödnek. Fájdalmat nem érzek, de a nyakam környékén néha viszkető érzést érzek, bár ott foltok pont...
        Kedves Doktornő! Egy kérdéssel fordulnék önhöz, amire eddig még nem igazán találtam választ. 25 éves férfi vagyok, elég gyorsan sikerül megkopaszodnom, eddig ez nagyon zavart is, de most jött egy ettől is rosszabb. Szakállas vagyok és...
        Azt hiszem 1-1,5 éve megjelent a péniszem fölött egy pattanás, de ez szokatlanul nagy volt. Kinyomtam és ugyanazon helyen időközönként előjön egy ugyanilyen típusú valami. Most amikor kinyomtam először valami fehéres váladék jött, aztán...
        Tisztelt Doktornő! kb. 20 évvel ezelőtt jelentkezett nálam először a herpesz tünete. Azóta egyre ritkábban, viszonylag rövid ideig látható a nemi szervemen.(Most például kb. fél év után jelent meg és Lisin hatására vissza is...
        Kedves Doktornő! Viszkető,piros pöttyök lettek a fenekemen egy kb.tenyérnyi részen! Nem tudom mi lehet ez,de igen kellemetlen és csúnya!Képet nem tudok csatolni, mert nem tudok 1MByte alá menni! Köszönöm válaszát!
        Kedves Doktornő/ Doktor Úr! Szeretnék segítséget,illetve tanácsot kérni bőrproblémámra. Az utóbbi időben túlzottan száraznak éreztem a bőrőm az egész testemen és az arcomon is. Próbálkoztam számtalan zsíros krémmel, illetve...
        Tisztelt Doktornő! Mi lehet ez? Köszönettel
        Tisztelt Doktor úr! Székelés után rendszeresen végzek intim mosakodást tiszta langyos vízzel. Kb.3 hete a végbél nyílásom körül először egy,majd néhány nap múlva több apró 1-2 mm kiemelkedésű göböt észlelek. Ezek a göbök nem...
        Kedves Dr.nő! Bőrkiütésem van már kb 5éve.Egy hétig voltam kórházban kivizsgáláson és semmi rossz eredmény nem jött ki a vizsgálatok során.Bőrgyógyászom javasolta hogy a rossz fogaimat csináltassam meg mert lehet azok okozzák,tanácsát...
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...