• Hajbaj

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr. Egy nagy problémával fordulok Önhökhöz. 3,5évig szedtem Lindinette fogamzásgátlót. 3hónapja abbahagytam, mert "kiterjedt vérzékeny ectopiám" volt. A nőgyógyász elküldött vérvételre, csak a koleszerinem volt egy kicsit magas, a vasam pedig alacsony. Majd ezután a fodrászom észrevette, hogy nagyon hullik a hajam. Elmeséltem neki, hogy most hagytam abba a fogamzásgátlót, erre Ő azt mondta, hogy "lehet ezután majd csomókban fog hullani..." Kösz, tényleg így lett.. Göndör a hajam, eléggé meglátszik a halántékomnál, meg hátul a fejbubomon. T-gélt is használtam korpásodás ellen, de azóta viszket a fejbőröm. Dús hajkoronám már a múlté, hajmosáskor csomókban hullik ki.. Kérdésem, hogy most valószínű a fogamzásgátló abbahagyása miatt hullik-e a hajam, és hogy állítható meg?? Milyen módszerekkel? A Revitalidot lehet alkalmazni ilyen esetben(erről is sokat olvastam-vettem egyet, de félek a testszőr megerősödésétől)? A kihullott hajak visszanőnek?? Kihez forduljak? Bőrgyógyászhoz, vagy egy hajanalízis is elég egy fodrásszalonban? A válaszát előre is köszönöm. Már nagyon el vagyok keseredve Tisztelettel: Mara

        WEBBeteg szakértő válasza a hajhullás témában

        Kedves Mara!

        Sajnos tényleg a fogamzásgátló abbahagyása okozza önnél a hajhullást. Hosszú fogamzásgátló szedést követően gyakran alakul ki ilyen probléma, mivel ilyenkor relatíve erősebb férfihormon túlsúly alakul ki. Ez az androgén túlsúly idővel megszűnik, helyreáll a normális női és férfihormon arány, és a hajhullás is megszűnik. Tehát az idő fogja megoldani a problémát, illetve lehet segíteni a természetnek egy minoxidil oldatnak nevezett készítménnyel, melyet gyógyszertárban recept nélkül meg tud vásárolni.

        Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-07-23 19:21:48; Megválaszolva: 2011. augusztus 03., 07:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztel Doktornő! Kicsit több mint fél éve pirosas foltok jelentek meg a mellkasomon. Ezek a foltok néha halványulnak, néha pedig erősödnek. Fájdalmat nem érzek, de a nyakam környékén néha viszkető érzést érzek, bár ott foltok pont...
        Kedves Doktornő! Egy kérdéssel fordulnék önhöz, amire eddig még nem igazán találtam választ. 25 éves férfi vagyok, elég gyorsan sikerül megkopaszodnom, eddig ez nagyon zavart is, de most jött egy ettől is rosszabb. Szakállas vagyok és...
        Azt hiszem 1-1,5 éve megjelent a péniszem fölött egy pattanás, de ez szokatlanul nagy volt. Kinyomtam és ugyanazon helyen időközönként előjön egy ugyanilyen típusú valami. Most amikor kinyomtam először valami fehéres váladék jött, aztán...
        Tisztelt Doktornő! kb. 20 évvel ezelőtt jelentkezett nálam először a herpesz tünete. Azóta egyre ritkábban, viszonylag rövid ideig látható a nemi szervemen.(Most például kb. fél év után jelent meg és Lisin hatására vissza is...
        Kedves Doktornő! Viszkető,piros pöttyök lettek a fenekemen egy kb.tenyérnyi részen! Nem tudom mi lehet ez,de igen kellemetlen és csúnya!Képet nem tudok csatolni, mert nem tudok 1MByte alá menni! Köszönöm válaszát!
        Kedves Doktornő/ Doktor Úr! Szeretnék segítséget,illetve tanácsot kérni bőrproblémámra. Az utóbbi időben túlzottan száraznak éreztem a bőrőm az egész testemen és az arcomon is. Próbálkoztam számtalan zsíros krémmel, illetve...
        Tisztelt Doktornő! Mi lehet ez? Köszönettel
        Tisztelt Doktor úr! Székelés után rendszeresen végzek intim mosakodást tiszta langyos vízzel. Kb.3 hete a végbél nyílásom körül először egy,majd néhány nap múlva több apró 1-2 mm kiemelkedésű göböt észlelek. Ezek a göbök nem...
        Kedves Dr.nő! Bőrkiütésem van már kb 5éve.Egy hétig voltam kórházban kivizsgáláson és semmi rossz eredmény nem jött ki a vizsgálatok során.Bőrgyógyászom javasolta hogy a rossz fogaimat csináltassam meg mert lehet azok okozzák,tanácsát...
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...