• Kéz- és lábizzadás - II.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr. Jóna Angelika! Tanácsára csináltattam TSH vizsgálatot, eredménye 2.48 lett. Ez a ref. tartomány közepén van, gondolom akkor ez normális. Ideges lelkiállapotban ritkán vagyok, vagyis átlagos szerintem. Mégis szedjek vmi enyhe nyugtatót, mit tanácsol, milyet? Előre is köszönöm válaszát. Éva

        WEBBeteg szakértő válasza a végtagzsibbadás témában

        Kedves Éva!

        Kéz-és lábizzadást okozhat stressz, ideges lelkiállapot, de alkatilag is lehet fokozott izzadás. Lehet szedni enyhe nyugtatót, melyet a háziorvos vagy pszichiáter fel tud írni önnek. Bőrgyógyászati rendelésen pedig tudnak írni izzadást csökkentő oldatot a kézre és  hintőport a lábra.

        Üdvözlettel: dr Bodnár Edina szakorvosjelölt

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-07-15 19:19:45; Megválaszolva: 2011. augusztus 02., 08:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztel Doktornő! Kicsit több mint fél éve pirosas foltok jelentek meg a mellkasomon. Ezek a foltok néha halványulnak, néha pedig erősödnek. Fájdalmat nem érzek, de a nyakam környékén néha viszkető érzést érzek, bár ott foltok pont...
        Kedves Doktornő! Egy kérdéssel fordulnék önhöz, amire eddig még nem igazán találtam választ. 25 éves férfi vagyok, elég gyorsan sikerül megkopaszodnom, eddig ez nagyon zavart is, de most jött egy ettől is rosszabb. Szakállas vagyok és...
        Azt hiszem 1-1,5 éve megjelent a péniszem fölött egy pattanás, de ez szokatlanul nagy volt. Kinyomtam és ugyanazon helyen időközönként előjön egy ugyanilyen típusú valami. Most amikor kinyomtam először valami fehéres váladék jött, aztán...
        Tisztelt Doktornő! kb. 20 évvel ezelőtt jelentkezett nálam először a herpesz tünete. Azóta egyre ritkábban, viszonylag rövid ideig látható a nemi szervemen.(Most például kb. fél év után jelent meg és Lisin hatására vissza is...
        Kedves Doktornő! Viszkető,piros pöttyök lettek a fenekemen egy kb.tenyérnyi részen! Nem tudom mi lehet ez,de igen kellemetlen és csúnya!Képet nem tudok csatolni, mert nem tudok 1MByte alá menni! Köszönöm válaszát!
        Kedves Doktornő/ Doktor Úr! Szeretnék segítséget,illetve tanácsot kérni bőrproblémámra. Az utóbbi időben túlzottan száraznak éreztem a bőrőm az egész testemen és az arcomon is. Próbálkoztam számtalan zsíros krémmel, illetve...
        Tisztelt Doktornő! Mi lehet ez? Köszönettel
        Tisztelt Doktor úr! Székelés után rendszeresen végzek intim mosakodást tiszta langyos vízzel. Kb.3 hete a végbél nyílásom körül először egy,majd néhány nap múlva több apró 1-2 mm kiemelkedésű göböt észlelek. Ezek a göbök nem...
        Kedves Dr.nő! Bőrkiütésem van már kb 5éve.Egy hétig voltam kórházban kivizsgáláson és semmi rossz eredmény nem jött ki a vizsgálatok során.Bőrgyógyászom javasolta hogy a rossz fogaimat csináltassam meg mert lehet azok okozzák,tanácsát...
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...