• Herpesz

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Dr ur!/Dr No! En egy SLE-s beteg vagyok,es kb 4 napja jelentkeztek rajtam a tunetek.Eros fajdalom a nemi szervek korul es vegbel nyilasnal,apro holyagocskak,egeto viszketo fajdalom.Hanyinger,kedvetlenseg,izom fajdalom,emlo fajdalom.Utana neztem az interneten es ezek a nemi herpesz tunetei...Konzultaltam orvossal,vizsgalat nem volt,Aciklovir kremet ajanlott amit napi 5-4 alkalommal kell bedorzsolnom,5-7 napon keresztul,de semmilyen valtozast nem eszleltem,csak megmaradt az eros fajdalom...Mit ajanl mivel probalkozhatom meg? Nem valtogatom a partnereimet,van egy allando partnerem,de neki voltak hasonlo tunetei az elozo baratnojevel(a baratno elment a nogyogyaszhoz es paromnak azt mondta,hogy csak erzekenyebb a bore es ez miadt jonnak ki apro piros holyagok es viszketes)De egyik orvosagom mellekhatasai kozott is felvan tuntetve a Herpesz(CEllcept).Az ovosagokkal sajnos nem allhatok le,partneremtol kaphattam vagy az orvosagtol?Elore is koszonom valaszat!Tisztelettel Tira

        WEBBeteg szakértő válasza a herpeszvírus témában

        Tisztelt Tira!

        Én azt ajánlom, hogy acyclovir tartalmú gyógyszert szedjen az immunszuppresszió miatt 5x400mg dózisban 10 napig (családorvossal fel kell íratni). Sajnos a Cellcept immunrendszer gyengítő hatása hozzájárult ahhoz, hogy a partner által átadott herpesvírus elszaporodjon, és súlyosabb tüneteket, nagyobb fájdalmat, gyengeséget okozzon. Sajnos aki immunszuppresszáns gyógyszert szed, mindenféle fertőzésre, de főleg vírusfertőzésre hajlamosabbá válik. A herpesvírus akit már egyszer megfertőzött, abban a szervezetben élete végéig lappang, és időnként tüneteket és panaszokat okoz.

        Tisztelettel, Dr. Bodnár Edina bőrgyógyász szakorvos jelölt

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-07-11 01:00:42; Megválaszolva: 2011. augusztus 02., 07:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztel Doktornő! Kicsit több mint fél éve pirosas foltok jelentek meg a mellkasomon. Ezek a foltok néha halványulnak, néha pedig erősödnek. Fájdalmat nem érzek, de a nyakam környékén néha viszkető érzést érzek, bár ott foltok pont...
        Kedves Doktornő! Egy kérdéssel fordulnék önhöz, amire eddig még nem igazán találtam választ. 25 éves férfi vagyok, elég gyorsan sikerül megkopaszodnom, eddig ez nagyon zavart is, de most jött egy ettől is rosszabb. Szakállas vagyok és...
        Azt hiszem 1-1,5 éve megjelent a péniszem fölött egy pattanás, de ez szokatlanul nagy volt. Kinyomtam és ugyanazon helyen időközönként előjön egy ugyanilyen típusú valami. Most amikor kinyomtam először valami fehéres váladék jött, aztán...
        Tisztelt Doktornő! kb. 20 évvel ezelőtt jelentkezett nálam először a herpesz tünete. Azóta egyre ritkábban, viszonylag rövid ideig látható a nemi szervemen.(Most például kb. fél év után jelent meg és Lisin hatására vissza is...
        Kedves Doktornő! Viszkető,piros pöttyök lettek a fenekemen egy kb.tenyérnyi részen! Nem tudom mi lehet ez,de igen kellemetlen és csúnya!Képet nem tudok csatolni, mert nem tudok 1MByte alá menni! Köszönöm válaszát!
        Kedves Doktornő/ Doktor Úr! Szeretnék segítséget,illetve tanácsot kérni bőrproblémámra. Az utóbbi időben túlzottan száraznak éreztem a bőrőm az egész testemen és az arcomon is. Próbálkoztam számtalan zsíros krémmel, illetve...
        Tisztelt Doktornő! Mi lehet ez? Köszönettel
        Tisztelt Doktor úr! Székelés után rendszeresen végzek intim mosakodást tiszta langyos vízzel. Kb.3 hete a végbél nyílásom körül először egy,majd néhány nap múlva több apró 1-2 mm kiemelkedésű göböt észlelek. Ezek a göbök nem...
        Kedves Dr.nő! Bőrkiütésem van már kb 5éve.Egy hétig voltam kórházban kivizsgáláson és semmi rossz eredmény nem jött ki a vizsgálatok során.Bőrgyógyászom javasolta hogy a rossz fogaimat csináltassam meg mert lehet azok okozzák,tanácsát...
        Kedves Doktornő! A Roaccutan gyógyszer szedésével kapcsolatban lenne pár kérdésem Önhöz. Pár éve jelentkeztek az arcomon igen intenzív és súlyos aknék. A fő probléma jellege, hogy a faggyúmirigyek kivezető nyílásai elzáródtak és...