• Fogamzásgátló és pattanások

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözletem! 12 éves korom óta küszködök a pattanásaimmal, 18 évesen a bőrgyógyászom Roaccutant írt fel, amit 8 hónapig szedtem. A bőröm ezen időszak alatt nagyon szép lett, a pattanások miatt kialakult foltok is szép lassan eltűntek az arcomról. Ezután abbahagytam a szedését, mivel eléggé étvágytalan lettem tőle, és a környezetemben amúgy is mindenki ellenezte, hogy ezt a gyógyszert szedjem a bőrömre (a tájékoztatóban írt elég durva mellékhatások miatt.) Egy idő után újra előjöttek a pattanások, de sokkal kisebb mértékben, mint előtte. Nemrég romlott a helyzet, ezért (meg fogamzásgátlási célokból is) elmentem a nőgyógyászhoz, aki Dienille tablettát írt fel. 3 hónapja szedem, a bőrömnek javulni a kellett volna a tájékoztató szerint, de azóta is rosszabb, sőt, folyamatosan duzzadt, piros csomók jelennek meg az arcomon, nyakamon. Félek, hogy ezeknek sokáig nyoma marad. Ön szerint ajánlott egy újabb Roaccutan-kúra? Vagy várjak még, míg a fogamzásgátló esetleg kifejti jótékony hatását a bőrömre? (3-6 hónapot írtak) Esetleg cseréljem le a fogamzásgátlómat? Előre is köszönöm a választ: Luca

        Dr. Csuth Ágnes válasza a pattanás témában

        Kedves Kérdező! Nem biztos, hogy azonnal a Roaccutant kellene alkalmazni. Volt-e például góckutatás, hormonvizsgálat? Adtak-e szájon át antibiotikumot? Érdemes még ezeket végigjárni, illetve átváltani Yadine-ra.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. december 07., 16:01; Megválaszolva: 2011. december 08., 13:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Már 16 éves korom óta szenvedek ebben az aknés, pattanásos, gyulladásos életben. Nagyon sok mindent kipróbáltam: Roaccutan ( nagyon kiszáradt a bőröm tőle, napfényt emiatt nem akarom kerülni, valamint annyira kiszáradtam hogy egy lufi...
        Kedves Szakértő! 3 napra voltunk nyaralni egy apartmanban! Élősködőket nem látrunk sehol, viszont az első éjszaka után, reggel lettek rajtunk csípések! Aztán másnap reggelre is! Utána próbáltunk nézni, és mi den jel és tünet arra utal,...
        Pár néha viszkető piros folt a makkon. Ez milyen nemi betegség ha az?
        Az a helyzet hogy a makkomon piros potyok vannak. Nyugalmi allapotban van a peniszem akkor alig lehet észre venni őket. De izgalmi állapotban szinte kituremkednek nem viszketnek semmi ilyesmi. Kezeltem canesten kenoccsel de nem segít. Kérem segítsen mi...
        Üdvözlöm! 25 éves férfi vagyok, combomon és lágyékom felett a mellékelt sárgás vöröses színű foltok jelentek meg néhány hete,s azóta se múlnak. Semmi egyéb panaszt nem okoznak, csupán jelenlétük ad aggodalomra okot. Kérdésem...
        Tisztelt Doktornő! A hátamon kb. 13 éves koromtól kezdve rengeteg pattanás alakult ki. Ma már 30+ évesen sokkal kevesebb van rajtam, de a régi pattanások nyomai nagyon lassan tűnnek el. A vállam, nyakam körül a bőrömön majdnem teljesen tiszta,...
        Kedves Doktor úr/nő! Körülbelül 3 héttel ezelőtt kaptam a fogamra dalacint amit kb hét hete abba is hagytam közben alakult ki de nem rögtön a bőrkiütésem. Azóta szedtem antihisztamint, egy hete már, de nem látok változást, sőt rosszabb...
        Tisztelt DoktorÚr/Nő! Olyan problémával fordulnék önhöz hogy valószinűleg nemibetegséget kaphattam el, a napokban a makkomon és körülötte fehéres pöttyök és kisebb duzzanat jelentkezett, a barátnőmmvel volt szexuális kapcsolatom óta, 2...
        Tisztelt Doktor Úr /Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. Tegnap kaptam meg az eredményt, viszont időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeretnék segítséget kérni a leletem értelmezéséhez. A leletem most kaptam meg, de időpontot csak 1 hónap múlvára tudtam kérni. Köszönöm előre is.