• Allergia vagy valami más?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktzornő! Már évek óta, időnként piros-szúrós, allergia jellegű kiütések jelennek meg testemen, változó helyeken. Nagyon viszketnek. NÉhány nap múlva elmúlnak.. Allergia tesztem : csirkehús érzékenység -ezt próbálom kerülni. Pajzsmirígy alulműködésre évekig szedtem gyógyszert, legutóbbi vizsgálat szerint /ez év április/ tünetmentes és gyógyszermentes vagyok. 2 napja ezek a piros-szúrós, kellemetlenül viszketős kiütések, az eddiginél soha nem tapasztalt mennyiségben jelentek meg testemen, felkar, hát, has comb, alsó lábszár - egyesével és többesével. Mustármagos tisztítástr végzek, evés előtt napi 3 x l evőkanál mustármag + 3 liter viz fogyasztásával. Segítségét megköszönve, maradok tisztelettel Baki Erzsébet

        Dr. Gál Mónika válasza a allergia, kiütés témában

        Kedves Kérdező! Többek között a mustármagos tisztítás is kiválthatta a tüneteit, de bármilyen gyógyszer, külsőlegesen alkalmazott kenőcs, de akár a napfény is okozhatja tüneteit. javaslom, hogy mutassa meg magát bőrgyógyásznak, addig is beszerezheti valamelyik antihisztamin tablettát gyógyszertárban, kérje a gyógyszerész segítségét. Valamin javaslom a speciális kúra felfüggesztését az ok tisztázásáig!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Gál Mónika
        bőrgyógyász-allergológus

        Dr. Gál Mónika

        Kérdés: 2011. június 19., 20:19; Megválaszolva: 2011. június 27., 16:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő! Vashiány miatt felirták nekem a sorbifer durules tablettát. Egy tabletta beszedése után 1,5 órával allergiás reakciók léptek fel nálam. Magas vérnyomás, pulzus, arczsibbadás. Sürgösen orvoshoz fordultam ezzel a...
        Két hónapja krónikus csalánkiütéstől, illetve bőrviszketéstől szenvedek. A tümeteimet nagymértékben csökkenti a Novocetrin nevű vénynélküli antihisztamin, melyet háziorvosom ajánlott. Két-három naponta veszek be egy darab tablettát...
        Tisztelt Doktornő! Szédüléses, gyengeséges tüneteim vannak több, mint fél éve. Múlt héten elmentem egy alapos vérvizsgálatra, ahol minden rendben, kivéve: Koleszterin: 5,6 mmol/L LDL: 3,63 mmol/L Eozinofil: 0,56 Giga/L Eozinofil:...
        Tisztelt DoktorNŐ/Úr! Allergiával kapcsolatos kérdésem a következő lenne. A súlyos allergiás reakció az anafilaxias sokk az allaergénnel történő találkozás esetén maximum mennyi idővel jelentkezhet. A kérdésem főként a gyógyszer...
        Jó napot. Olyan problémám lenne,hogy méhészkedéssel foglalkozom,körülbelül két éve.Csípett már meg méh többször is (nyakam,karom,bokám)kicsit megdagadt majd kb két napra rá eltűnt.Nemrégiben megcsípet közvetlen a szemem alatt...
        Tisztelt dr nő/úr! Orvosom többféle étel allergia miatt EpiPen inkekciót írt fel! Az lenne a kérdésem , hogy az van ráírva hogy nem tárolható hűtőbe de 25 fok felett se legyen.. De ha nyáron van 30 akár 40 fok is? Akkor mit csináljak?...
        Kedves doktornő, van egy 2 éve fennáló csalánkiütésem, amire lordestint és cetirizint szedtem, ami tökéletesen be is vált. Azonban most 11 hetes kismama vagyok és nem merem szedni ezeket a gyógyszereket. Bőrgyógyászatra csak februárra kaptam...
        Tisztelt Doktornő! Két éves koromban tojás érzékenységet mutattak ki nálam, de a háziorvosom nem foglalkozott ezzel, így fogyasztottam tojást, nagyon sokáig nem volt probléma az élelmiszerekkel. Viszont miután egyre idősebb lettem egyre több...
        Kedves Doktornő, A webbeteg egyik Fazekas Erzsébet által írt cikkében olvastam, hogy a perenniális allergiások száma 8-9000 körül van Magyarországon. (link alább) Szeretnék érdeklődni, hogy honnét származik ez az adat,illetve...
        Tisztel Doktornő! Köszönöm az előző kérdésemre adott válaszát. A hisztamin intolerancia vizsgálat előtt teljes körű allergia vizsgálaton voltam a helyi kórházban 3 napig. Úgy bocsátottak el, hogy nem találtak semmit, illetve a korábban is...