• Gliadin érzékenység?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Múlt héten voltam allergia vizsgálaton (tej, tojás, liszt) és a következő lett az eredményem: ppd: MI= 0,58 norm. alfa-lactalbumin: MI =1.00 norm béta-lactoglobulin: MI=0.94 norm Gliadin: MI=0.64 gátol ovalbumin: MI= 0.91 nomr ez azt jelenti, hogy lisztérzékeny lennék? Vagy ez még nem adja meg biztosan, hogy mire vagyok érzékeny? Tisztelettel: Alexandra

        Dr. Csáki Csilla válasza a allergia vizsgálata témában

        Kedves Alexandra! Ezt a fajta allergiavizsgálati módszert nem ismerem. Szerintem valamilyen elavult vizsgálati módszer lehet, allergia kimutatására ma már nem használjuk. Egy biztos, lisztérzékenység kimutatására nem alkalmas! Üdvözlettel: Dr. Csáki Csilla

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csáki Csilla
        allergológus

        Dr. Csáki Csilla
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2012. szeptember 21., 09:26; Megválaszolva: 2012. szeptember 23., 21:36

        Tudjon meg többet: allergia vizsgálata
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérni, hogy válaszoljon kérdésemre. 24 éves fiam méhcsípés allergia immunterápián vett részt. Most telt le a 3 év . Laboreredménye számomra nem érthető, ugyanis mikor allergiás lett, 4 évvel ezelőtt, az...
        Tisztelt Dr. Nő/ Úr! Én egy 18 éves eléggé elkeseredett fiatal ember vagyok! Egész nyáron edzettem sportoltam 97 kg voltam , aztán az egyiknap étekzés után fel dagadt a szám baloldala! Semmi kiütés vagy fulladás viszketés jele nem volt! Hideg...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! Az utóbbi kb 1 evben azt vettem észre, hogy néha fel van püffedve, duzzadva a szemhéjam, nyelvem, arcom, a szem alatti rész, végtagjaim. De soha nem komolyan. Néha tüsszögök, és fáradékony vagyok, de ez sem túl...
        Idén a dezloratadin tartalmú antihisztaminok betegtájékoztatójába (Azomyr, Aerius, etc ) bekerült, hogy "Az XXX Szedése és alkohol fogyasztása esetén elővigyázatosság szükséges". Akkor most kockázatos vagy nem a kettő együttes...
        Tisztelt Doktornő! Az epevezetékkel vannak gondjaim, epém nincs, ki vagyok vizsgálva. 2-szer volt ERCP-m, s most Debray tesztet akar az orvosom csinálni, amelynél morphiumot adnak. (Begörcsoltetnek, aztán fájdalomcsillapítót kapok)Több...
        Kedves Doktor Nő, Remélem tud ötletet adni, milyen irányba érdemes indulni az alábbi tünetek alapján: Több éve bizonyos ételek fogyasztásakor, ketchup, savanyúságok, mustár, az arcom kipirosodik és izzadni kezdek, de csak az arcomon...
        Tisztelt Dr. úr/nő! 14évesen megcsípte egy darázs vagy méh a nyakamat, nehézlégzést éreztem, pànikba estem. Kb 25perc múlva ügyeletes ellàttak, nem tudom milyen gyógyszert kaptam. Sokára kezdtem el foglalkozni ezzel a dologgal, nèhàny...
        Tisztelt Doktornő! Segtségét kérném hogy pontosan milyen irányba induljak, hiszen elég összetett a problémám.A kórtörténetben visszanyúlok, hiszen fogalmam sincs honnan indul a probléma, és minnél "több" szakrendelésen járok annát...
        Tisztelt doktor úr/nő! Torok és mandulagyulladás miatt Klacid antibiotikumot kaptam! Viszont eléggé súlyos pollenallergiám is van, igy az Allegrát szedem! Viszont olvastam hogy az Erythromicin származékkkal(mint ugye amilyen a Klacid is) nem nagyon...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Barátnőm nem régiben, volt bőrgyógyásznál, régebb óta (kb. 3 hete) tartó bőrkiütés miatt. Az orvos diagnózia szerint, a felfázás miatt a közelmúltban szedett antibiotikum kúra következményeként pszeudoallergia...