• Speedfitness – gyors, hatékony, kíméletes!

        Szerző:
        WEBBeteg

        Ha a tartásunkon szeretnénk javítani, akkor mindenekelőtt az izomzatot, az izomzat állapotát és erősségét kell fokozni, mindezt lehetőleg úgy, hogy az ízületeket ne terheljük.

        Erre alkalmas például a speedfitness, ahol elsődleges szempont a prevenció, hiszen impulzusok dolgoztatják az izomzatot, és így nem terhelik az ízületeket. Nagyon fontos a helyes testtartás, hogy hogyan építjük fel a gyakorlatot, hogyan állunk, valamint, hogy a talpunktól a fejünk búbjáig fiziológiásan jól rendezzük el a testünket. Erre egy edzőnek nagyon oda kell figyelni, és egyénre szabva kitalálni a gyakorlatokat! A speedfitnessnél egész testes stimulációt végzünk, így a jó tartás mellett pozitív mellékhatás, hogy a test formálódik, és még fogyni is lehet! Kismamáknak a szülés utáni hónapokban már érdemes elkezdeni, egyrészt, hogy visszanyerjék alakjukat, másrészt, hogy visszaépítsék izmaikat, és akár a babakocsis futást is elkezdhessék!

        Legutóbb frissült:
        • WEBBeteg.hu
      • - A MEGBÍZHATÓ WEBPATIKA