• Edzésterv kezdő futóknak - 10. hét

        Szerző:
        WEBBeteg

        Edzésterv kezdő futóknak - 10. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy elmúlt 30 éves emberek számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha az edzés során fájdalmat érez, hagyja abba a mozgást!

        Hétfő

        Gyakorlat Időtartam
        gyaloglás 2 perc
        futás 4 perc

        Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

        Szerda

        Gyakorlat Időtartam
        gyaloglás 2 perc
        futás 4 perc

        Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

        Péntek

        Gyakorlat Időtartam
        gyaloglás 2 perc
        futás 4 perc

        Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

        Az edzésterv a  oldalán olvasható. 
        "Minden, ami futás!"

        Legutóbb frissült:
        • WEBBeteg.hu
      • Cikkajánló

        Kiurgó pulzus

        Kardioközpont

        Mindenképpen utána kell járni, milyen oka lehet a jelenségnek, majd kezelni.

        Diabétesz, inkontinencia

        B. M., szakfordító

        Összefüggés van a hólyag működészavara és a cukorbetegség között.

        A sportsérülések kialakulásának mechanizmusa: a tenziós, az overload és a sérülés zóna

        Az emberi test nem felejt. Sem a jót, sem a rosszat. Őrzi az egyes traumák emlékeit, s e nyomok mindegyike gyengébbé, sebezhetőbbé teszi. Az élet során bekövetkező számtalan kisebb-nagyobb sérülés bizony a test idő előtti kifáradásához, öregedéséhez vezet, pedig jellemzően oly könnyen elkerülhető lenne.

        Így készülj az első 10 kilométeredre

        A tavasztól őszig terjedő időszak a legalkalmasabb arra, hogy a hobbisportolók nekivágjanak kitűzött céljaik megvalósításának. Aki már lefutotta az 5 km-t, annak logikus célkitűzés a duplázás. Fülöp Tibor, a Sportorvosi Központ sportszakmai igazgatója, laborvezetője szerint egy teljesítménydiagnosztikára építő, alapos edzéstervvel könnyebben elérhető a 10 km, mint gondolnánk.

        Tanácsok pollenallergiásoknak szabadtéri tevékenységekhez

        A pollenszezon megnehezíti a szabadban való időtöltést a pollenallergiások számára.

        Hatékony zsírégető edzésterv kezdőknek

        A fogyáshoz az alapokkal mindenki tisztában van, hogy hetente négyszer mozogjon legalább egy órát, figyeljen oda a táplálkozásra és legyen türelmes, mert a fogyás beindulásához és a látványos eredményekhez legalább 2 hónap kell. De ez kevés támpont ahhoz, hogy tudjuk, mit sportoljunk. Ebben segít az alábbi néhány ötlet, amely útmutató a zsírégető edzés elkezdéséhez.

        Alvászavarok gyötrik? - Tippek a nyugodt alváshoz

        Elalvás előtt a legtöbben jó éjszakát kívánnak egymásnak, ám e jó kívánság megvalósulása sokak számára csak álom. Felmérések szerint a magyar lakosság 15-30 százaléka szenved valamilyen alvászavartól, és minden második ember találkozott már élete során ezzel a problémával. Az érintettek felénél az alvászavar kezelést igényel.

        Nem minden sport megengedett trombózis után

        A trombózis igen nagy trauma annak, aki versenysportolóként kénytelen volt szembenézni vele. Nemcsak a fájdalom és a gyógyszerek miatt, hanem azért is, mert az addigi életmódjában komoly változások állnak be.

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.
      • - A MEGBÍZHATÓ WEBPATIKA