• ReklámFeszt - Az egészség reklámja

        Szerző:
        WEBBeteg

        Napjainkban az egészségügyi kommunikációs piacon az egészségügyi tartalmak iránt töretlen az érdeklődés, évről évre nő azoknak a száma, akik a legkülönbözőbb csatornákon keresik az őket érdeklő információkat.

        Az egészségügyi rendszer egyik legnagyobb betegsége, hogy kommunikációs szakadék van az információra éhes betegek és az egészségügyi információt birtoklók között. Ezt a szakadékot kell áthidalni úgy, hogy a kommunikációs piac szereplői valamennyien tevékenyen részt vállaljanak az információs szakadék feloldásában.

        Erről tanácskoztak a Reklámfeszt szakmai rendezvényén az "Egészség reklámja - az egészségmarketing lehetőségei Magyarországon" című konferencia résztvevői. A rendezvényt Beke Zsuzsa, a Magyar Reklámszövetség alelnöke és Morva Gábor, a Magyar Pr Szövetség alelnöke nyitotta meg. Levezető elnök: G. Németh György, a  napidoktor.hu főszerkesztője.

        Hirdetések

        Az egészségügyi szolgáltatóknak sokkal intenzívebben kell kapcsolódniuk a betegek egymás között folytatott párbeszédeibe, hogy érdemben tudjanak válaszolni az egészséggel és a  betegségekkel kapcsolatos kérdésekre. Ez az alapja a magasabb szintű szakmai kommunikációnak, annak érdekében, hogy hatékonyabb legyen a gyógyítás és a megelőzés is.

        Az egészséges életmód döbbenetes hatásai


        Tanulmányok tucatjai értekeznek arról, mi mindent is kell megtennünk egészségünk érdekében: ne dohányozz, fogyassz sok zöldséget és gyümölcsöt, ám kevés húst, szabadulj meg a túlsúlytól, s mozogj hetente legalább három és fél órát. És mindezért mit kapunk cserébe? Az egészséges életmód döbbenetes hatásai>>

        Az egészségügyi szolgáltatók számára ez nemcsak rövidebb utat jelenthet az ellátás folyamatában, hanem a szolgáltatásaik iránt elkötelezett, támogató közösséget is építhetnek általa - hangsúlyozta Varga-Tarr Sándor, az Egészségügyi Média Szövetség szakértője. Az elmúlt években számos kutatatás is megerősítette, hogy az emberek egyre nagyobb figyelmet fordítanak a saját és a családjuk egészségére.

        Az egészség, mint fontos döntési tényező tovább erősödött, egyre több termék- és szolgáltatási kategóriában jelenik meg a fogyasztás mozgatórugójaként.

        A közfinanszírozott egészségügyben egyre kevésbé bíznak az emberek, ha az egészségük hosszú távú fenntartásáról van szó, és egyre több olyan terméket vásárolnak, szolgáltatást vesznek igénybe, amely az egészségüket támogatja. Az egészségcélú költések mintegy 20%-os növekedése elsősorban a fogyasztási szerkezet átalakulásának következménye, ugyanis egyre több termék- és szolgáltatási csoportban jelenik meg az egészség, mint fontos döntési szempont - mondta Lantos Zoltán, a GFK Global igazgatója.

        A média feladata

        A piaci trendekből kiolvasható, hogy az érdeklődők keresik a célzott és minőségi tartalmakat. A médiatulajdonosok feladata, hogy a minőségi tartalmakat a lakosság felé a legújabb csatornákon keresztül is eljuttassák, a hirdetői piac számára pedig hatékony, célzott elérést biztosító megoldásokat alakítsanak ki - hangsúlyozta Lukács Katalin, a H2Online igazgatója.

        Ezek a cikkek is érdekelhetik Önt

        Napjainkban az internet az egészségügyi kommunikáció és marketing domináns csatornájává vált. Ez a tény jelentősen befolyásolta a betegek, az orvosok és az egészséghez kapcsolódó iparágak viselkedését és a rendszerben betöltött pozícióját.

        A közösségi média és a mobilplatform jelentőségére, a bennük rejlő lehetőségekre és az esetleges veszélyekre hívta fel a figyelmet Gyarmati Gábor online szakértő. Az egészség nagy kincs, és ezt nem csak a fogyasztó, hanem a reklámozók is tudják.

        Ugyanakkor bármilyen termék reklámjában is hangzik el az egészséggel kapcsolatban reklámígéret, azoknak igaznak kell lenniük, és szigorú  szabályoknak kell megfelelniük. A fogyasztóknak a virtuális térben történő kommunikációja esetében felmerül a kérdés, hogy hol van a szólásszabadság és az irányított üzenet (burkolt reklám) határa- hívta fel a figyelmet dr. Fazekas Ildikó, az Európai Önszabályozó Reklám Szervezet (EASA) elnöke.

        (napidoktor.hu)

        Legutóbb frissült:
        • WEBBeteg.hu
      • Cikkajánló

        Hgb (haemoglobin)

        Dr. Dobi Gyöngyi

        Mennyi a normálértéke? Mi okozhatja azt, ha a szintje eltér a normál tartománytól?

        Kiurgó pulzus

        Kardioközpont

        Mindenképpen utána kell járni, milyen oka lehet a jelenségnek, majd kezelni.

        Itt nem számít a kapcsolatrendszer és a pénz

        Napjainkban több millió magyar ember él országhatárainkon kívül - kalandot keresnek, szerencsét próbálnak vagy egyszerűen csak belekényszerülnek. Néhány évvel ezelőtt a WEBBeteg.hu egykori orvosszakértője is úgy döntött, hogy inkább egy olyan országban nyújt segítséget, ahol a kapcsolatrendszer és a pénz helyett a tehetség és az elvégzett munka számít. Gondolatok a hazai oktatási rendszerről, az egészségügyről és a magyarok megítéléséről - beszélgetés Dr. Csuth Ágnessel.

        Az oltásellenes mozgalom érvei és a valódi válaszok - Tények és tévhitek

        Az oltások az orvostudomány egyik legnagyobb vívmányai, ennek ellenére sokan ellenzik azokat. Felnőttkorban a mi döntésünk, hogy beoltatjuk-e magunkat egy-egy betegség ellen, azonban súlyosabb a felelősségünk, ha a gyermekeink vakcinázásáról döntünk. Olvassa el a gyakori tévhiteket, és szabaduljon meg a kételyektől!

        Az egészséges élet tükröződik az arcon

        Nagyon egyszerű tény, hogy amit beviszünk a szervezetbe, az sejtszinten befolyásolja a működését. A méreganyagok terhelik a szerveket és zavart okozhatnak. A bőr a szervezet egyik jelző felülete, az is látszik rajta, ha valaki egészségesen él, és az is, ha nem. A dohányos ember bőre például láthatóan szürkébb lesz. De a gyulladásos folyamatoknak is sok esetben tünete lesz az arcon.

        Gondolatok az orvos-beteg kapcsolatról

        Az egészségügy válsága a világ számos országában érzékelhető. Eltekintve az egyes régiók aktuális nemzetgazdasági, politikai irányvonalaitól, nem lehetséges-e, hogy az orvosokba vetett bizalom megrendülését az eltérő adottságú környezetekben hasonló folyamatok lejátszódása okozza?

        E-kórtörténet és hűségprogram egy kattintásnyira

        Komplex online ügyfélszolgálati rendszert vezetett be a Budai Egészségközpont. A Budai Egészségközpont megújította honlapját, és ezzel egy időben új online ügyfélszolgálati rendszerrel bővítette szolgáltatásait.

        Európa Egészségfővárosa-cím létrehozását kezdeményezi a debreceni orvoscentrum elnöke

        Az Európa Kulturális Fővárosa-cím mintájára Európa Egészségfővárosa-cím létrehozását kezdeményezi a Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi Centruma (DEOEC) elnöke; Paragh György ezt szombaton, a DEOEC kapcsolat napja alkalmából tartott sajtótájékoztatón jelentette be Debrecenben.

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.