Napi egy tojás vélhetően nem növeli a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázatát - állapították meg tanulmányukban a Harvard Egyetem kutatói. Mintegy 4 ezer ember bevonásával zajlott a vizsgálat, amelyben nem találtak összefüggést a tojás rendszeres, szinte napi fogyasztása és a felnőttkori diabétesz között.
Amint a szerzők az American Journal of Clinical Nutrition című szakfolyóirat (www.ajcn.org) legfrissebb számában írták, bár a tojás jelentős koleszterinforrás, sok igen fontos tápanyagot - vitaminokat, fehérjéket és nyomelemeket - is tartalmaz.
Cikkünk a hirdetés után folytatódik
|
(MTI)
Egészség? Betegség?
Nézze meg a WEBBetegen!
Robottechnika Svédországból, a legprecízebb fogpótlásért: Procera szkenner. (x)
Az orvosi mezoterápia helyreállítja bőrünk feszességét és segít a sejtmegújító anyagokat...
Dr. Csuth Ágnes
Orvos tanácsadó
Regisztráljon és kérdezzen!
Regisztráció Kérdés feltevés Válaszaim megtekintése Összes orvos válaszol kérdésGyakori kérdések Cukorbetegség (diabétesz) témában:
Van inzulin rezisztenciám? A diabétesz jele? Inzulin beadása után miért emelkedik a vércukrom?