• Betegség megelőzés, gyógyítás a természet erejével.

        banky blogja

        Elkezdődött az influenzajárvány az országban, az Országos Epidemiológiai Központ (OEK) jelentése szerint az év harmadik hetében 16 400 ember, a második hetinél 40,2 százalékkal több beteg fordult orvoshoz influenzaszerű tünetekkel.

        A felső légúti megbetegedések megelőzésének alapja, hogy  gondoskodjunk szervezetünk természetes védekező rendszeréről. Ha immunrendszerünk legyengül, nem tudja felvenni a harcot a baktériumokkal szemben, így azok könnyebben betegítenek meg minket. Különösen fontos őszi és téli időszakokban a vitaminokról és immunerősítőkről való gondoskodás. Táplálkozással is biztosítsuk  a megfelelő energiát testünknek.

        http://testlelekgyorssegely.gportal.hu/gindex.php?pg=36615676

        Vitaminok felnőtteknek és gyerekeknek.

         

        Kismamáknak nélkülözhetelen vitamin forrása. Az immunrendszer erősítéséhez.

        http://egeszsegescsaladhaza.boltaneten.hu/kinalat/30_gombaolo_gyulladascsokkento/


        Stressz kialakulásának oka:

        A stressz valójában a szervezet reakciója egy ingerre: készültségbe helyezkedik valamilyen szokatlan, veszélyes vagy ismeretlen helyzettel, állapottal szemben. A vészhelyzet érzése miatt feszültség uralkodik el rajta, a vegetatív idegrendszer aktívvá válik, tehát felgyorsul a szívdobogás, nő a vérnyomás és cselekvési kényszer uralkodik el rajta. Fizikai megjelenésében ez sokszor párosul izzadással, az arc kipirosodásával, kéz remegéssel vagy légszomjjal.

        Életünkben különböző stresszek érnek. Érezzük, hogy valami nincs rendben körülöttünk,bennünk, de nem tulajdonítunk nagy jelentőséget. Pedig ilyenkor kellene odafigyelni, megfigyelni a testünkben zajló változásokat. Idegesség, kapkodás, türelmetlenség magunkkal és másokkal szemben. A stressz-érzésnek egyik változata lelki, és nem pusztán idegi reflexen alapszik. Egy-egy élethelyzet (például válás, munkahely-változtatás,

        munkanélküliség,házasságkötés) feszültséget idézhet elő. Ezek az érzések vagy kellemesek, vagy kellemetlenek, de mindenképpen előre tudhatók. Manapság közismert az a fajta feszültség, amely az elfoglalt - menedzsertípusú - férfiak és nők körében gyakori. Olyan helyzetek idézik elő, amelyeket nem könnyű azonosítani, és a szenvedő alany nem is mindig értékeli őket stressz tényezőként.

        Mikortól veszélyes a stressz?

        Amikor a  szervezetünk feszült állapotba kerül, alapvetően nem baj és nem is egészségtelen. Ha nem érne minket stressz, gyakorlatilag nem élnénk, hiszen szervezetünket semmi sem késztetné az időszakos „ébredésre” és „riadóra”. Akkor csúszik át a számunkra veszélyes zónába, ha ez a megfeszített állapot tartóssá válik, olyannyira, hogy többé már nem a nyugalmi állapotot szakítják meg a stressz helyzetek, hanem éppen fordítva. A stressz állandósul. Akkor is jelen van a feszültség, ha a kiváltó ok már nincs. Az agy nem csökkenti a stressz-szintet. Hosszú távon igen komoly fizikai és lelki problémákhoz vezet. Az idegrendszer elfárad, a szervezet nem tud pihenni, az alvás nem elegendő, az étkezés rendje felborul, ezáltal az emésztés sem lesz rendben, és mindez egyszerre komoly befolyással bír az immun-, és idegrendszerre. Ebből következően pedig a fáradságon és idegességen kívül sokkal komolyabb tünetekre és betegségekre is számíthatsz.

        Gyomorfekély, illetve bármilyen emésztőszervi fekély

        Idegösszeroppanás

        Alvászavarok

        Agyvérzés

        Szívroham

        http://testlelekgyorssegely.gportal.hu/gindex.php?pg=36567105

        Előzze meg a bajt!

        Stressz control.

        Kimerültség és depresszió ellen.

        Kismamáknak 

        A Folsav az öröm vitaminja. Elsősorban a terhességre készülő és terhes nők számára fontos B típusú vitaminforrás. A fogantatás előtt és a terhesség alatt bevitt folsav hozzájárul a magzat gerincének egészségéhez.

        http://eszsegescsaladhaza.boltaneten.hu/kinalat/18_stressz_oldas/103_olimp_labs_folsav_tabletta/


        Ön mennyi D-vitamint juttat be a szervezetébe? Mikor volt vérvételen, ahol a D-vitaminszintet is megtudhatja? Egy új állásfoglalás szeretné ráirányítani a figyelmet a téma fontosságára.Már a szakemberek is ajánlják.

        A D-vitamin valójában nem vitamin, hanem egy előanyag, amely hozzájárul az aktív D-hormon termelődéséhez. Legfontosabb feladata a kalciumháztartás és a sejtek működésének szabályozása. Ősztől tavaszig naponta mintegy 80 egység D-vitamin jut be a szervezetünkbe különböző élelmiszerek (tej, tojás sárgája, olajos hal, gomba) segítségével, a jelenlegi ajánlás pedig ennek többszöröse, 1500-2000 NE. Nyáron más a helyzet, szervezetünk saját maga előállítja a D-vitamint a napfény hatására.

        Ha túl kevés napsütés éri a szervezetet, ez főleg az idős embereknél fordul elő. A hiányos táplálkozás is okozhatja, ha nem veszünk magunkhoz elegendő mennyiségű és minőségű tejet, tejterméket, vagy mellőzzük az olajos halak fogyasztását. Köztudott, hogy nagyon kevés halat eszünk.

        A belekből való csökkent D-vitaminfelvétel is hiányhoz vezethet, de a kadmium mérgezés is okozhatja. D-vitamin hiányhoz vezethet a vese fokozott működése, valamint a mellékpajzsmirigy-alulműködés és a pajzsmirigy-túlműködés is. Ezek mellett az angolkór (rachitisz) egyes típusaiban is megfigyelték a D-vitamin hiányt.

        http://egeszsegescsaladhaza.boltaneten.hu/kinalat/15_vitaminok/90_d_3_vitamin/



      • Blog leírása

        Ne csak a gyógyszerben keresse a megoldást, van más aminek nincs mellékhatása. Tudjuk: nincs olyan gyógyszer ami ne ártana.
        Látogatás: 1711 alkalommal

        A blogban írottak nem képezik a WEBBeteg orvosi tartalmának részét, azok igazság-, és valóságtartalmáért portálunk felelősséget nem vállal.

      • Hirdetések
      • Saját oldal

        Ajánlja az oldalt!

        Ajánlja ismerősének a WEBBeteg oldalát!

      • Archívum

      • Hirdetések