• Pattanások



        Hogyan tüntessem el pattanásaimat? Már minden nagyobb és drágább márkás és márkátlan terméket kipróbáltam, de mind csak időleges megoldást nyújtott.

        A fórumban írottak nem képezik a WEBBeteg orvosi tartalmának részét, azok igazság- és valóságtartalmáért portálunk felelősséget nem vállal. Orvos szakértőinknek szánt kérdését ne itt, hanem az Orvos válaszol rovatban tegye fel!

        csalánkrém

        Hozzászóló:Ani 87, 2008-12-23 19:52
        Sziasztok! Ajánlanám pattanásos bőrre a csalánkrémet amit herbária boltokban nagyon olcsón lehet kapni. Nagyon csúnya volt a bőröm éveken át, és a zsíros bőrt kiszárítja ez a krém. (igaz mellette fogamzásgátló is tisztította a bőrömet). Aki gondolja próbálja ki, lehet hogy beválik (mindenkinek más válik be).

        pattanások

        Hozzászóló:fausztina, 2008-06-26 13:59
        Kedves Mindenki! A sok pattanás miatt nem jutott eszetekbe, elsősorban ENDOKRINOLÓGUSI kivizsgálás? A PCOS-nakez az "elsődleges" tünete, többek között! A www.hipofizis.hu és a www.pco-szindroma.hu honlapon megtaláltok minden infót róla. Fausztina

        köszi

        Hozzászóló:mira, 2008-06-26 11:51
        Köszi a tanácsot majd kipróbálom! Egyébként én azt hallottam, hogy a problémás, zsíros bőrt szénsavas ásványvízzel kell mosni! Én még uborkapakolást is alkalmazok(csak simán karikára vágom és ráteszem a problémás részekre) ja és mégvalami ha kinyomkodtad a pattanásaidat mindenképp kend be valami fertőtlenítővel(alkohol vagy Betadin szárít is)

        Pattik

        Hozzászóló:judit0208, 2008-06-22 13:51
        Válasz erre: mira, 2008-06-26 11:51
        Sziasztok!Én is fél évig szedtem a Roakutan gyógyszert és nekem bevállt. Igaz előjöttek a gyógyszer szedése során a különböző mellékhatások, mint például az orrvérzés, az ajkak kiszáradása.De ezek ellenére tartós maradt a hatása. Néha jönnek rám pattanások, de az arcom, a hátam és a mellkasom nagyon szépen megtisztult. Én azt tanácsolom, aki szép bőrt szeretne ne féljen kipróbálni a gyógyszert, persze csak a bőrgyógyász felügyelete mellett.Az is igaz, hogy vérvételre kell járni megadott időközönként, de nekem megérte. Nagyon zavart a problémás bőröm, és immár önbizalommal megyek embere közé. Most az Erythromycin Lactobionat arckrémet használom, 600Ft körüli az ára. A háziorvosm írja fel és a patikában keverik ki. Nagyon jó! A barátnőim is ezt használják!

        Tisztan

        Hozzászóló:Ercsi, 2008-06-17 16:03
        Egyszeru borotva szappan, mondanak a regi oregek. A lanyom borgyogyasza eltiltotta minden kozmetikumtol,es az alabbi dolgot irta fel, amihez vegul recept sem kell! Acne Remove, ez is egy szappan. Visszaterve a rozsavizre,nagyon hatasos Ha Zsiros a borod lefekves elott tiszta babapudert tegy ra. Es van meg valami,egeszseges etkezes, sok zoldseg.Valamint sok mozgas, hogy a bor friss oxigenhez jusson. Ezek a mi velemenyunk. Evek ota kuzdok a lanyommal,segitem,mert lelkileg is megvisel egy tini lanyt. De hal istennek mara mar nagyon szepen letisztult, mindenfele draga kremek, es lemosok nelkul.

        Sajnos nem

        Hozzászóló:Vendég, 2008-06-15 20:22
        Válasz erre: Ercsi, 2008-06-17 16:03
        Sajnos az ajánlott készítmény nem hozta meg a várt sikert. :( Sajnos ez a készítmény is csak ideig-óráig nyújt megfelelő védelmet, tartósat azonban nem... Eleinte szépen eltüntek a nem kívánatos pattanások, és nem is volt különösebben gondom velük. Azonban az utóbbi napokban kijött újabb pattanásokat már nem kezeli olyan jól... :( Most vettem egy újat, hátha az beválik!

        Roakutan 3.

        Hozzászóló:Évike, 2008-04-30 12:17
        Sziasztok! én másfél évig szedtem ezt a gyógyszert, a bőrgyógyászom kiszámolta a súlyom alapján, hogy napi hány mg-ot kell bevennem. iszonyatos mellékhatásai voltak, fejfájás, a szemem érzékeny lett a fényre, havonta vérvételre kellett mennem,hogy nem károsodott-e a májam tőle...stb. úgyhogy én ezt nem ajánlom. a bőröm szebb lett, de most is küzdök a pattanásokkal, így 26évesen is.

        Roakutan 2.

        Hozzászóló:avril, 2008-04-28 16:16
        Szia, azt hallottam , hogy veszélyes gyógyszer, főleg a májra, ha jól tudom.Pedig egy időben elég sok ismerősömtől hallottam, hogy felírták nekik.

        Roakutan

        Hozzászóló:borisz, 2008-04-28 14:59
        Sziasztok! Az én egyik ismerősöm is próbálta, de elég durva gyógyszer. Erős, sok mellékhatása van, meg sok dologra kell figyelni. Ha jól tudom, főként télen lehet szedni, mert nem lehet napra menni vele stb.

        Gyógyszer

        Hozzászóló:avril, 2008-04-28 14:52
        Több ismerősömnek is nagyon szépen meggyógyultak a pattanásai egy Roakután nevű készítménytől.Ezt próbáltad már?